به نظر می‌رسد یحیی گل‌محمدی برای پر کردن لیست 23 نفره خود در دیدار مقابل استقلال تاجیکستان باید نام تمام بازیکنان جوانش را در فهرست مسابقه قرار دهد.

به گزارش منیبان؛ مصدومیت چهار بازیکن اصلی تیم پرسپولیس مرتضی پورعلی‌گنجی، یاسین سلمانی، وحید امیری و میلاد سرلک باعث شد آنها از فهرست بازی با استقلال تاجیکستان خط بخورند اما سرخ ها برای این مسابقه بازیکن محروم و مصدوم دیگری ندارند.با این وجود به نظر می‌رسد یحیی گل محمدی برای پر کردن فهرست تیمش باید تما بازیکنان جوانش را در فهرست قرار دهد.از آنجایی که لیست بازی‌های لیگ قهرمانان بیشتر از بازی‌های لیگ برتر جا برای بازیکن دارد یحیی باید نام 23 بازیکن را در فهرست تیمش قرار دهد.

بدین ترتیب علیرضا بیرانوند، امیررضا رفیعی، علی نعمتی، فرشاد فرجی، وحدت هنانوف، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، دانیال اسماعیلی‌فر، محمدمهدی احمدی، مسعود ریگی، سینا اسدبیگی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، امید عالیشاه، سعید صادقی، محمد عمری، امید فهمی، میلاد سورگی، علیرضا بابایی، نبیل باهویی و شهاب زاهدی که با وجود جوان ها تمام داشته های یحیی هستند جمعا به 21 نفر می رسند. حتی اگر یحیی نام مهرشاد اسدی دروازه بان سوم خود را هم در این لیست قرار دهد تعداد بازیکنان به 22 نفر می رسد و یک جای خالی دیگر باقی می ماند. با این حساب احتمالا در فهرست بازی آسیایی پرسپولیس نام یک بازیکن جوان و گمنام از آکادمی باشگاه را خواهیم دیدی که می تواند تجربه بزرگی از حضور در یک بازی لیگ قهرمانان و مقابل 30 هزار هوادار را کسب کند.بعید نیست این بازیکن مرتضی صفری باشد که حدود دو هفته قبل در بازی تدارکاتی پرسپولیس مقابل شاهین تهران موفق به گلزنی شده بود.

پیشنهاد ویژه
کدخبر: 183201 تاریخ انتشار