6 بازی و 15 امتیاز، آماری است که استقلال را بالا نشین کرده است.

به گزارش منیبان، آنها بدون علاقه به تقسیم امتیاز، فقط در یک بازی شکست خورده و در بقیه برنده شده‌اند. نکته ویژه این بردها، درخشش استقلال در نیمه دوم است. در نیمی از این 6 بازی، استقلال توانسته تساوی در نیمه اول را با زدن گل در نیمه دوم به سود خودش کند. در یک بازی، استقلال باخت در نیمه اول را با برد در نیمه مربیان عوض کرد. و در دو بازی هم تفاوتی بین دستاوردهای استقلال در دو نیمه وجود نداشت. تفکیک بازی استقلال به دو نیمه، نشان می دهد آنها صاحب 6 امتیاز در نیمه اول شده اند درحالیکه این عدد برای نیمه مربیان، 16 امتیاز است.

* هفته اول: بدون تفاوت

استقلال در نیمه اول با تک گل رضاوند برنده شد و به رختکن رفت. آنها در نیمه دوم، دو گل دیگر زدند و درنهایت 3 صفر به خانه برگشتند. استقلال از نظر امتیازی، تفاوتی در دو نیمه نداشت ولی در نیمه مربیان، 2 برابر نیمه اول گل زد.

* هفته دوم: تساوی به برد

نیمه اول بازی با ملوان بدون گل و مساوی تمام شد. نیمه‌ای که اگر مهار پنالتی حسینی نبود، استقلال را با باخت به رختکن می‌فرستاد. گل دقیقه 79 مرادمند اما تفاوت دو نیمه بود. استقلال در نیمه مربیان، تک گل بازی را زد و تساوی را با برد عوض کرد.

* هفته سوم: بدون تفاوت

اشتباه مرگبار ایمان سلیمی در دقایق پایانی بازی با سپاهان، استقلال را در همان نیمه اول از سپاهان عقب انداخت. در نیمه دوم، استقلال بهتر بازی کرد ولی درنهایت شکست خورد تا این بار نکونام نتوانسته باشد تغییری در نیمه دوم ایجاد کند.

* هفته چهارم: تساوی به برد

از هزارمین گل استقلال در تاریخ لیگ برتر، در این بازی رونمایی شد: گل دقیقه 51 مهرداد محمدی. با این گل، استقلال تساوی در نیمه اول را با برد در نیمه دوم تعویض کرد و درنهایت با هر 3 امتیاز از زمین بازی بیرون آمد.

* هفته ششم: باخت به برد

وقتی بیژن حیدری در سوتش به نشانه پایان نیمه اول دمید، روی اسکوربرد ورزشگاه آزادی برد 2 یک هوادار نقش بسته بود. اما طبق معمول، نکونام تیمش را طوری روانه نیمه دوم کرد که به بازی برگردد و زمین را با برد ترک کند.

* هفته هفتم: تساوی به برد

حکایت آشنای این فصل استقلال. تیم نکونام در رفسنجان، نیمه اول را با تساوی بدون گل برابر مس به پایان رساند. لحظه تعیین‌کننده بازی اما دقیقه 52 بود که میثم تیموری، دروازه خودی را باز کرد و این یعنی تعویض تساوی با برد از نیمه اول به نیمه دوم.

کدخبر: 183768 تاریخ انتشار