نساجی برای زنده ماندن شانس صعودش به مرحله حذفی، راهی جز کسب پیروزی برابر نوفباخور ازبکستان ندارد.

به گزارش منیبان، شاگردان سیدمهدی رحمتی در تیم نساجی، یکی از 3 نماینده ایران در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا هستند. در دور رفت، نساجی شروع درخشانی داشت و آن‌ها در اولین بازی تاریخ خود در رقابت‌های آسیایی موفق شدند در هند برابر بمبئی‌سیتی بردی 2 گله را جشن بگیرند اما بعد از کسب پیروزی برابر حریف هندی، معادلات علیه نساجی تغییر کرد و آن‌ها دیگر موفق به کسب امتیاز در این رقابت‌ها نشدند و 2 شکست پیاپی را برابر الهلال عربستان و نوفباخور ازبکستان پذیرفتند.نساجی که حالا با 3 امتیاز تیمِ سوم گروه چهارم لیگ قهرمانان آسیا است، در صورت پذیرش شکست برابر نوفباخور ازبکستان، باتوجه به برد احتمالی الهلال برابر بمبئی‌سیتی از گردونه رقابت‌ها رسماً کنار خواهد رفت. شاگردان رحمتی برای حفظ امیدهایشان در مسیر صعود به دور حذفی، باید بتوانند در مسابقه امروز (دوشنبه) که از ساعت 17:30 در ورزشگاه آزادی تهران به انجام می‌رسد، 3 امتیاز کامل را به‌دست آورند و مهدی رحمتی برای چینش ترکیب اولیه تیمش چالش بزرگی را در پیش دارد.

در جست‌وجوی جانشین برای هوشمند

محمدرشید مظاهری همچنان در قامت دروازه‌بان شماره یک در ترکیب نساجی ایران کارش را دنبال خواهد کرد. مهم‌ترین دغدغه مهدی رحمتی، انتخاب جانشین برای امیرمحمد هوشمند است؛ مدافعی که در 2 بازی قبلی در ترکیب ثابت قرمزپوشان به میدان رفت اما او امروز به دلیل محرومیت نمی‌تواند در ترکیب نساجی در برابر نوفباخور به میدان برود. به نظر می‌رسد که احتمالاً رحمتی برای پر کردن جای خالی هوشمند به سراغ امیرمهدی جان‌ملکی خواهد رفت تا ترکیب تیمش با حضور 3 مدافع چینش شود.

اسماعیلی و زامهران وارد می‌شوند؟

مهرداد عبدی در کنار اسماعیل بابایی دو هافبک میانی احتمالی نساجی در بازی امروز هستند. در دیدار با تراکتور، مهدی رحمتی تصمیم گرفت تا فرشید اسماعیلی و حسین زامهران را روی نیمکت قرار بدهد اما به نظر می‌آید که با توجه به محرومیت صابر حردانی به دلیل اخراج در بازی قبلی مقابل نوفباخور، این دو مهره کلیدی به ترکیب اصلی نساجی بازخواهند گشت. مثلث عبدی، بابایی و اسماعیلی در خط هافبک گزینه‌های احتمالی حضور در خط هافبک نساجی هستند و احتمالاً حسین زامهران و محمدرضا عباسی دو وینگر تیمِ نساجی در بازی امروز خواهند بود.

زوج تمام ایرانی در خط حمله نساجی؟

محمدرضا آزادی یکی از گزینه‌های حضور در خط حمله نساجی است و با توجه به عملکرد فنی قابل‌قبول او در هفته‌های گذشته، به نظر می‌رسد که او در ترکیب تیم ایرانی جایگاه آزادی حفظ خواهد شد. مهدی رحمتی به دنبال آن است تا از میان آریا برزگر و علا عباس، یک نفر را به عنوان زوج محمدرضا آزادی در خط حمله تیمش انتخاب کند که احتمالاً رحمتی به سراغ انتخاب برزگر خواهد رفت و به این مهاجم جوان اعتماد می‌کند تا بعد از ناکامی زوج آزادی-عباس در گلزنی در مسابقه قبلی، احتمالاً در مسابقه امروز (دوشنبه) به زوج آزادی-برزگر فرصت بازی در ترکیب نساجی برسد.

ترکیب احتمالی نساجی ایران مقابل نوفباخور ازبکستان

محمدرشید مظاهری، وحید محمدزاده، سعید غلامعلی‌بیگی، امیرمهدی جان‌ملکی، مهرداد عبدی، اسماعیل بابایی، فرشید اسماعیلی، محمدرضا عباسی، حسین زامهران، محمدرضا آزادی و آریا برزگر

کدخبر: 185462 تاریخ انتشار