مرد اهل سنگاپور که 50 سال سن دارد کاملا مثل جوان های 25 ساله می‌ماند! عکس وی بارها در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده هست.

به گزارش منیبان به نقل از پارس ناز، مرد اهل سنگاپور که 50 سال سن دارد کاملا مثل جوان های 25 ساله می‌ماند! عکس وی بارها در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده هست. چهره جوان مرد سنگاپوری | رسانه های آسیایی این روزها با عکس ها و صحبت های متعدد در مورد یک عکاس 50 ساله سنگاپوری پر شده که به هیچ عنوان حتی یک روز اکثر از 30 سال به نظر نمیرسد و حتی نمیتوان به او گفت که به خوبی هرچه تمامتر سن دار شده هست!

به گزارش پارس ناز میتوان تعداد اندکی سلبریتی را در دهه 50 سالگی شان به دلیل آورد کهدر سن شان بسیار فوق العاده به نظر می‌رسند ولی با دیدن تصاویر آقای چاندو تان چاره ای جز حیرت ندارید و مجبورید دوباره برای اطمینان اکثر عدد سن او را بخوانید.

چهره جوان و جذاب مرد 50 ساله جنجالی شد +عکس

چاندو تان مدل اسبق و عکاس فشن سنگاپوری

چهره جوان و جذاب مرد 50 ساله جنجالی شد +عکس

چندین منبع آنلاین تاکنون تایید کرده اند که این مرد به راستی در دهه 50 سالگی خود به سر می‌برد، از جمله مجله استریت تایمز در سال 2001 با خود او گفت و گو داشته هست. این مرد کیست؟ ظاهرا وی در طی سال های دهه 1980 و 1990 یکی از مدلهای مرد پر مشتری در کشور سنگاپور بوده که همان موجب علاقمندی وی به فشن و عکاسی شده هست.

کدخبر: 185949 تاریخ انتشار