اولین گل مهاجم آرژانتینی برای استقلال علاوه بر این که زیبا بود خاطره یک گل دیگر را هم برای استقلالی‌ها زنده کرد.

به گزارش منیبان، گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی استقلال امروز موفق شد اولین گلش را برای این تیم بزند. او زننده گل دوم استقلال مقابل تراکتور بود و هواداران استقلال به شدت از این اتفاق خوشحال شدند.

بلانکو در حالی در دقیقه 50 موفق شد اولین گلش را برایاستقلال بزند که امروز برای اولین بار در ترکیب اولی تیمش قرار گرفته بود. او در بازی با آلومینیوم اراک در دقیقه 59 و در بازی با شمس آذر دقیقه 64 به عنوان بازیکن جانشین به زمین رفته بود.امروز در دقیقه 50 بازی ابوالفضل جلالی از سمت چپ، توپی را که آرش رضاوند به او پاس داده بود به صورت تک‌ضرب و به شکلی زیبا روی دروازه تراکتور ارسال کرد. بلانکو هم بالاتر از مدافعان تراکتور با سر به توپ ضربه زد.ضربه سر بلانکو با قوس نسبتا زیاد از بالای سر همه عبور کرد و به بخش داخلی دیرک عمودی سمت چپ برخورد کرد و به داخل دروازه پیچید. قبل از این که به زمین بخورد و یا تور را لمس کند توسط حسین پورحمیدی به بیرون زده شد اما عبور توپ از خط دروازه خیلی واضح بود.

نکته جالب این که این گل شباهت زیادی به گل روزبه چشمی به پرسپولیس در دربی رفت لیگ گذشته داشت. روز 29 آذر 1401 در دربی شماره 99 و بعد از این که گئورگی گولسیانی به استقلال گل زد استقلال به تکاپو افتاد تا این گل را جبران کند. در دقیقه 30 جعفر سلمانی از سمت چپ داخل محوطه جریمه و با پای چپ توپی را روی دروازه پرسپولیس ارسال کرد. روزبه چشمی بلندتر از مدافعان پرسپولیس پرید و با سر به توپ ضربه زد. ضربه سر او آرام آرام به سمت زاویه مخالف رفت و وارد دروازه علیرضا بیرانوند شد.تنها تفاوتی که این گل با گل امروزِ بلانکو داشت این بود که توپ چشمی به دیرک دروازه نخورد و دقیقا تور کنار دیرک را لمس کرد اما ضربه بلانکو اول به تیرک دروازه خورد و سپس وارد دروازه شد.

کدخبر: 186353 تاریخ انتشار