کارشناس فوتبال کشورمان گفت: قیافهٔ گل محمدی هم بعد از ۴ فصل سرمربیگری در پرسپولیس دیگر برای این تیم و بازیکنانش تکراری شده چه برسد به مباحث تاکتیکی اش، باید بای بای کند و برود.

به گزارش منیبان؛ اصغر شرفی پیشکسوت فوتبال گفت: می‌خواهم درباره پرسپولیس و یحیی گل محمدی صحبت کنم. مگر یک مربی چند سال باید در یک تیم بماند. زن و شوهر هم وقتی چند سال با هم زندگی می‌کنند نوبتی به مسافرت می‌روند تا دوباره دلشان برای هم تنگ شود. الان آقای گل محمدی قیافه‌اش برای بچه‌های تیم پرسپولیس تکراری شده چه برسد به دستورات تاکتیکیش. مگر یک مربی با یک تیم باید چه کار کند او به تازگی سه جام آورده و در این چند سال هم افتخارات خوبی با پرسپولیس داشته بنابراین الان باید بگوید بای بای و برود.

او ادامه داد: در همه تیم‌های بزرگ و کوچک این اتفاق می‌افتد اصلاً این موضوع که یک مربی باید سالیان سال در یک تیم باشد غلط است. گل محمدی باید زرنگ باشد و تا قبل از اینکه او را سکه پول کنند خودش برود. زین الدین زیدان را یادتان هست. وقتی همه جام‌ها را با رئال آورد در اوج افتخار خداحافظی کرد و رفت. الان چه کسی به رئال مادرید برگشته،آنجلوتی باز هم این تیم را قهرمان کرد این ذات فوتبال و زندگی مشترک است. آدم‌ها بعد از مدتی از هم خسته می‌شوند الان گل محمدی خودش هم حوصله این بازیکنان را ندارد چه رسد به بازیکنان پرسپولیس. یک نفر باید این مسائل را به او بگوید چون دیگر حرف تازه‌ای برای این بچه‌ها ندارد.

کدخبر: 187130 تاریخ انتشار