استقلال تمرینات خود برای شروع دوباره مسابقات را آغاز کرده است.

به گزارش منیبان، استقلال پس از پیروزی ارزشمند مقابل تراکتور و صدرنشینی با بهترین فرم ممکن راهی تعطیلات شد و حالا جواد نکونام چالش مهمی برای حفظ آمادگی بازیکنان خود در روزهای فیفادی دارد. نکونام باتوجه به مشکلات استقلال در زمان برگزاری تمرینات پیش‌فصل و نبود مربی بدنساز، از تعطیلات قبلی لیگ به بهترین شکل استفاده کرد و توانست بازیکنان خود را به مرز آمادگی برساند اما این‌بار با شرایطی متفاوت راهی تعطیلات شده است.البته استقلال برخلاف پرسپولیس این روزها در سکوت خبری قرار دارد و پس از روزهای پرحاشیه ابتدای فصل اوضاع این تیم کاملا به آرامش رسیده است.

بازی دوستانه برای حفظ آمادگی

تمرینات استقلال پس از سه روز تعطیلی از دیروز دوباره آغاز شد و بازیکنان کار خود را برای دیدارهای هفته آینده آغاز کرده‌اند. حسین حسینی، روزبه چشمی و مهرداد محمدی سه بازیکن ملی‌پوش استقلال هستند که به دلیل حضور در اردوی تیم ملی در تمرینات حضور ندارند.براساس اعلام باشگاه استقلال این تیم قرار است روز شنبه هم یک بازی تدارکاتی با نفت مسجدسلیمان برگزار کند تا بازیکنان از شرایط مسابقه خارج نشوند.

فرصت ویژه برای ستاره آرژانتینی

چهره ویژه دیدار استقلال و تراکتور گوستاوو بلانکو بود که در اولین بازی خود به عنوان بازیکن ثابت عملکرد درخشانی داشت و موفق به گلزنی هم شد. ستاره آرژانتینی استقلال در این بازی تا حدد زیادی توانایی‌های خود را نشان داد ولی مشخص بود که هنوز از شرایط آمادگی 100 درصد فاصله دارد. موضوعی که جواد نکونام هم در نشست خبری به آن اشاره داشت و اعلام کرد بلانکو برای رسیدن به فرم ایده‌آل نیاز به زمان دارد.تعطیلی دو هفته‌ای مسابقات فرصت خوبی برای بلانکو است تا با انجام تمرینات لازم، از نظر بدنی آماده شود و به شرایط ایده‌آل برسد. به خصوص که استقلال در چند هفته آینده دیدارهای سختی دارد و آمادگی بلانکو خبر خوشی برای نکونام خواهد بود.

سه بازی سخت پس از تعطیلات

استقلال پس از این تعطیلات سه بازی سخت در پیش دارد. آن‌ها ابتدا باید در اصفهان به مصاف ذوب‌آهنی بروند که امسال با محمد ربیعی عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و با 18 امتیاز در مکان دوم جدول رده‌بندی قرار دارد. شاگردان نکونام سپس باید راهی اهواز شوند تا مقابل فولادی به میدان بروند که در چند هفته اخیر شرایطش کمی بهتر شده است. نبرد با تیم سابق نکونام برای استقلال کار ساده‌ای نیست و آبی‌پوشان در اهواز کار سختی برای کسب 3 امتیاز دارند.پس از این دو مسابقه هم نوبت به دربی پایتخت مقابل پرسپولیس می‌رسد که حساس‌ترین بازی نیم‌فصل اول استقلال محسوب می‌شود و پیروزی در آن می‌تواند گام مهمی برای آبی‌پوشان در کورس قهرمانی باشد.  

کدخبر: 187199 تاریخ انتشار