تیم ملی در هر ۷ بازی برابر هنگ‌کنگ به پیروزی رسیده است.

به گزارش منیبان، تیم ملی برابر ۳۹ کشور، رکورد ۱۰۰ درصد پیروزی دارد و در تمام رویارویی با این تیم‌ها به برتری رسیده است. در میان این ۳۹ کشور، تیم ملی بیشترین تعداد بازی را برابر هنگ‌کنگ داشته و در هر ۷ تقابل برابر این تیم به پیروزی رسیده است.

۵۵ سال برتری مقابل هنگ‌کنگ

پیشنهاد ویژه

اولین تقابل تیم ملی با تیم ملی هنگ‌کنگ در جام ملت‌های آسیا ۱۹۶۸ که توانست این تیم را 2 بر صفر شکست دهد. پس از آن تیم ملی در انتخابی جام‌جهانی ۱۹۷۸ با هنگ‌کنگ همگروه بود و در دیدار رفت و برگشت با نتایح 2 بر صفر و 3 بر صفر از سد این تیم گذشت. تیم ملی پس از آن در انتخابی جام ملت‌های آسیا ۱۹۸۸ با نتیجه 2 بر صفر این تیم را مغلوب کرد. بین تقابل‌های دو تیم بیش از ۳۰ سال وقفه ایجاد شد تا در مقدماتی جام جهانی 2022 دوباره ایران و هنگ‌کنگ با هم همگروه شدند که ایران در بازی رفت 2 بر صفر و در بازی برگشت 3 بر یک این تیم را شکست داد. هنگ‌کنگ در این مسابقه برای اولین‌بار برابر تیم ملی موفق به گلزنی شد. پیروزی اخیر ایران برابر هنگ‌کنگ با نتیجه 4 بر صفر بهترین پیروزی ایران مقابل هنگ‌کنگ در طول تاریخ بود و این تیم در هر ۷ تقابل برابر ایران شکست خورده است. تیم ملی در دور برگشت این فرصت را دارد که تعداد برد خود برابر هنگ‌کنگ را به عدد ۸ برساند.

مالدیو، تایوان و بنگلادش دیگر حریفان ساده تیم ملی

تیم ملی مالدیو که تیم ملی برابر آن بردهای به یادماندنی داشته تا پیش از بازی ایران با هنگ‌کنگ با آ‌ن‌ها شریک بود. تیم ملی ۶ بار با مالدیو بازی داشته که در هر ۶ بازی برنده شده و هیچ وقت از این تیم گل نخورده است. از آخرین تقابل ایران با تایوان ۱۷ سال و از آخرین رویارویی ایران با بنگلادش، ۳۴ سال می‌گذرد که تیم ملی در هر ۵ دیدار با این دو تیم به پیروزی رسیده است. 

کدخبر: 187367 تاریخ انتشار