استقلال در ۲ مصاف با نمایندگان اصفهان در این شهر به بردی نرسید و 5 امتیاز را از کف داد.

​به گزارش منیبان، تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و استقلال تهران برگزارکننده حساس‌ترین دیدار هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران بودند و در پایان به تساوی 1-1 قناعت کردند. ابتدا آرمین سهرابیان آبی‌پوشان را پیش انداخت اما در ادامه مجید علیاری با کمک آرش رضاوند و مهدی مهدی‌پور کار را به تعادل کشاند تا همه‌چیز به سود دیگر تیم‌های بالانشین شود.آمار استقلال در این فصل 7 برد، ۲ تساوی و یک باخت بوده است. هر 3 مسابقه‌ای که شاگردان جواد نکونام در آن موفق به کسب 3 امتیاز نشده‌اند در دیدارهای خارج از خانه بوده است. آن‌ها به جز تساوی 2-2 برابر شمس آذر در قزوین، ۲ توقف دیگر خود را در اصفهان تجربه کرده‌اند.

اصفهان علیه استقلال

یکی از دو تیم پرطرفدار پایتخت ابتدا در هفته سوم به مصاف سپاهان رفت و با تک گل رضا اسدی در اوقات تلف‌شده نیمه نخست شکست یک بر صفر را پذیرا شد تا تنها شکست نکونام تا به اینجا در قامت سرمربی استقلال در اصفهان به‌ثبت برسد. 8 هفته پس از بازیِ نقش جهان، نوبت به جدال با ذوب‌آهن در ورزشگاه فولادشهر رسید. جایی که آبی‌ها برد مقابل ذوب را با تساوی عوض کردند تا مجموعا 5 امتیاز از ۶ امتیاز ممکن را در اصفهان جا بگذارند.

دومین توقف متوالی آبی‌ها در خارج از خانه

این دومین تساوی متوالی استقلال در بازی‌های بیرون از خانه بود که به‌بار نشست. بدون شک استقلال برای رسیدن به عنوان قهرمانی نیازمند کسب نتایج بهتر در مسابقات خارج از خانه خواهند بود.

کدخبر: 188718 تاریخ انتشار