پرسپولیس برای صعود از گروه خود باید از النصر امتیاز بگیرد.

به گزارش منیبان، آذر بسیار حساس پرسپولیس از راه رسید و شاگردان یحیی گل‌محمدی سه بازی بسیار مهم در این ماه دارند. دو بازی در لیگ قهرمانان آسیا و یک بازی هم مقابل استقلال در لیگ برتر. شاگردان یحیی که برنامه سفرشان به عربستان به تاخیر خورد در حالی آماده بازی با النصر خواهند شد که برای صعود از مرحله گروهی، حتما باید از رونالدو و همبازیانش امتیاز بگیرند.این تنها انگیزه قرمزها برای کسب نتیجه جلوی النصر نیست و یحیی خیلی دوست دارد که بتواند با سه امتیاز از ورزشگاه مرسول پارک خارج شود و انتقام شکست خانگی در بازی رفت را از تیم عربستانی بگیرد.تقابل دوباره رونالدو و بیرانوند: بدون شک یکی از دوئل های تماشایی در بازی فردا شب پرسپولیس در برابر النصر میان رونالدو و بیرانوند خواهد بود.با توجه به اینکه رونالدو مشکل خاصی برای همراهی تیمش جلوی پرسپولیس نخواهد داشت، به دنبال این است که برای اولین بار به علیرضا بیرانوند گل بزند. بیرانوند هم طبیعتا دوست دارد که برای سومین بازی متوالی، از یکی از فوق‌ستاره‌های فوتبال جهان، گل نخورد.

آخرین وضعیت دو تیم: النصر در حالی از پرسپولیس میزبانی کرد که برنده 8 بازی اخیرش بوده است. آنطرف میدان، پرسپولیس بعد از برتری در دیدار رفت مقابل استقلال تاجیکستان، در 4 بازی آخرش موفق به کسب برد نشده است.

به روایت آمار: النصر و پرسپولیس تاکنون 4 بار روبه روی هم قرار گرفتند که ماحصل آن 2 برد برای نماینده عربستان و 1 پیروزی برای نماینده ایران بوده است. یک بازی هم در وقتهای قانونی، مساوی شد که پرسپولیس در ضربات پنالتی زردپوشان را مغلوب کرد و برای دومین بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه یافت. 

بازی قبلی دو تیم: النصر در بازی قبلی خود 3 بر صفر الاخدود را شکست داد و پرسپولیس هم با یک گل مغلوب سپاهان شد. در لیگ قهرمانان آسیا هم النصر با نتیجه 2-3 الدحیل را شکست داد و دیدار استقلال تاجیکستان و پرسپولیس هم با تساوی 1-1 به پایان رسید.

وضعیت در جدول: النصر 12 امتیازی صدرنشین گروه E است و پرسپولیس با 7 امتیاز در رده دوم قرار دارد.

کدخبر: 188792 تاریخ انتشار