در این پست، درمورد مشکلات زندگی مادر جوان که بیش از 1000 تاتو روی بدن خود دارد، صحبت می کنیم.

به گزارش منیبان به نقل از پارس ناز، در این پست، درمورد مشکلات زندگی مادر جوان که بیش از 1000 تاتو روی بدن خود دارد، صحبت می کنیم. تاتو زدن از دید برخی نوعی هنر و از دید برخی نوعی ناهنجاری محسوب می شود. خالکوبی کردن در فرهنگ های مختلف، با واکنش های مختلف رو به رو می شود. اما در این بین برخی از افراد هستند که بیشتر از سایرین دیده می شوند و ما امروز با یکی از آنها آشنا خواهیم شد.

مادر 7 فرزند با بیش از 1 هزار خالکوبی از حضور در مدرسه فرزندانش منع شده است. خالکوبی اغلب باعث مشاجره به خصوص بین افراد در سنین بالا شده است. ملیسا اسلون اولین خالکوبی خود را در بیست سالگی انجا داد و از آن زمان اشتیاق او به اینکار کاهش نیافته است. امروزه او بیش از 1000 خالکوبی دارد و به دلیل ظاهر غیر متعارفش دائماً با انتقاد روبرو می شود.

بیایید بررسی کنیم که این مادر قوی 7 فرزند چگونه نظرات مردم را در خود هضم می کند و پای صحبت های او بنشینیم. باید بگوییم که خالکوبی های صورت چالش های مختلفی از جمله بیکاری را برای ملیسا به همراه داشته است. تاتوهای گسترده بدن ملیسا صورت و تقریباً تمام بدن او را می پوشاند. به همین دلیل هم در نگاه اول ممکن است کمی غیر عادی به نظر برسد.

برخی از خالکوبی های او به دلیل ماهیت ابتدایی و فاقد ظرافت هنرمندان حرفه ای است. این تاتوهای او به عنوان “خالکوبی زندان” شناخته می شوند. او قبلاً کار تمیز کردن توالت را برعهده داشت. اما او می‌گوید که اکنون نمی‌تواند شغل مشابهی پیدا کند. زیرا خالکوبی هایی که دارد صورت و بدن او را می‌پوشاند.

کدخبر: 190637 تاریخ انتشار