استقلال برای اینکه همچنان به یکه‌تازی خود در صدر جدول ادامه بدهد باید فولاد را شکست بدهد.

به گزارش منیبان، استقلال که با جواد نکونام روزهای رویایی را پشت سر می‌گذارد و چند هفته‌ای می‌شود که در صدر جدول جا خوش کرده برای اینکه همچنان به جاه‌طلبی خود در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر ادامه بدهد باید امروز در فولاد آرنا برنده از زمین مسابقه بیرون بیاید. نکونام که سال‌ها در فولاد خوزستان بوده امروز یک آشنای غریب در اهواز است. او فصل پیش در یک شرایط عجیب و غریب از فولاد خوزستان جدا شد و حالا امروز مقابل تیم سابقش قرار می‌گیرد.

فولاد در خط حمله ضعیف در خط دفاع ضعیف‌تر!

فولاد که در این فصل اصلا نتایج دلخواه هواداران خود را کسب نکرده است و نتوانسته در حد و اندازه‌های نام خودش ظاهر شود در تمام بازی‌های این فصل خود تنها 4 بار موفق به گلزنی شده که از این حیث بدترین خط آتش لیگ را در اختیار دارد و البته با 17 گل خورده بدترین خط دفاع لیگ را هم صاحب است.

استقلال در خارج از خانه کم زهرتر از بازی های خانگی بوده

آبی‌پوشان در 5 بازی بیرون از خانه این فصل خود موفق به کسب 8 امتیاز شده‌اند که از این حیث نتوانسته‌اند به مانند بازی‌های خانگی خود عمل کنند و خیلی متوسط کار کرده‌اند. 

استقلال برای ششمین بازی پیاپی مقابل فولاد نمی‌بازد؟

استقلال در تقابل‌های اخیر خود با فولاد نتایج خوبی را کسب کرده است و در 5 مسابقه قبلی خود با این تیم هرگز نباخته و آمار بی‌نظیر 4 برد و یک تساوی را از خود برجای گذاشته است؛ استقلال اگر فردا مقابل فولاد بازنده نباشد به ششمین بازی بدون باخت خود مقابل این تیم می‌رسد.

مارتینز به دنبال برد چهارم روی نیمکت فولاد

مارتینز اسپانیایی که در این فصل جایگزین علیرضا منصوریان بر روی نیمکت فولاد شد تاکنون در 6 بازی هدایت قرمزهای خوزستانی را برعهده داشته است که آمار 3 برد و 3 شکست را از خود برجای گذاشته است و بدون شک فردا به دنبال چهارمین برد فصل خود به عنوان سرمربی فولاد است.

به روایت آمار

در 20 بازی قبلی دو تیم سهم فولاد تنها 4 برد بوده است و 10 مسابقه با برتری استقلال به پایان رسیده است؛ در این 20 بازی فولاد 13 گل زده و استقلال 26 گل به ثمر رسانده است.

بازی قبلی دو تیم

فولاد هفته گذشته 2 بر صفر مغلوب تراکتور شد و استقلال هم در برابر ذوب آهن به کسب نتیجه یک بر یک رضایت داد.

وضعیت جدول

فولاد با 9 امتیاز در رده چهاردهم جدول جای دارد و استقلال هم با 23 امتیاز صدرنشین لیگ است.

کدخبر: 190902 تاریخ انتشار