مشکلات متعدد مالی باعث شده تا مس رفسنجان در تعطیلات زمستانی شرایط بحرانی را داشته باشد.

به گزارش منیبان، مس رفسنجان یکی از تیم‌های پرنوسان لیگ برتر فوتبال ایران در نیم‌فصل نخست لیگ بیست‌وسوم بود؛ تیمی که در مقایسه با فصل گذشته، 7 امتیاز کمتر در نیم‌فصل اول به‌دست آورد و نارنجی‌پوشان در طول 15 مسابقه، 8 بار با دست خالی و با نتیجه شکست از میدان مسابقه خارج شدند و صاحب عنوان دومین خط دفاعی ضعیف لیگ بیست‌وسوم هستند. جالب آنکه فصل گذشته مسی‌ها موفق به تاریخ‌سازی شدند و در جمع 5 تیم برتر جدول رده‌بندی قرار گرفتند اما شرایط در فصل جاری مساعد نیست و آن‌ها روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذارند.هواداران مس که تیم‌شان در 3 فصل اخیر با هدایت محمد ربیعی در لیگ برتر حضور پیدا کرده بود، امیدوار بودند بعد از استخدام ساکت الهامی، با توجه به تجربیات موفق او در تیم‌هایی مانند تراکتور تبریز، نساجی مازندران و هوادار تهران، بتوانند نتایج قابل‌قبولی را کسب کنند و جایگاه خود در بین تیم‌های مدعی در فوتبال ایران را تثبیت نمایند اما نه‌تنها مس رفسنجان جایی در بین تیم‌های مدعی ندارد بلکه آن‌ها در 5 امتیازی تا منطقه قرمز جدول هستند و همین مسئله باعث شده تا کار نارنجی‌پوشان در نیم‌فصل دوم دشوار شود!ساکت الهامی بارها به روند نتیجه‌گیری تیمش در لیگ بیست‌وسوم واکنش نشان داده و با تشریح علل عدم موفقیت مسی‌ها در فصل جاری، علت اصلی آن را مشکلات مالی عنوان کرده است. جالب آنکه در چند نوبت در طول نیم‌فصل نخست، هواداران مس علیه ساکت الهامی موضع گرفتند و خواستار جدایی او از تیم‌شان شدند اما الهامی به صراحت از کارنامه خود دفاع کرد و مدعی شد که مشکلات مالی مس باعث شده تا این تیم روزهای بحرانی را داشته باشد. گفته می‌شود عدم پرداختی‌های منظم باعث شده تا ستاره‌های سرشناس این تیم در صف جدایی قرار گیرند و زمستان پراتفاقی در انتظار مسی‌ها است.

دروازه‌بان شماره یک مسی‌ها جدا می‌شود؟

حامد لک در طول نیم‌فصل نخست لیگ بیست‌وسوم در 10 مسابقه در خط دروازه نارنجی‌پوشان قرار گرفت که موفق به‌ثبت تنها 3 کلین‌شیت شد و 14 بار دروازه او فرو ریخت. در مقطعی از فصل هم خروج لک از ترکیب مسی‌ها به دلیل اختلاف با ساکت الهامی بود و گفته می‌شود که این اختلافات همچنان پابرجا است و الهامی از عملکرد فنی دروازه‌بان تیمش هم رضایت ندارد تا احتمالاً حامد لک یکی از جداشدگان از فهرست مس رفسنجان در بازار زمستانه باشد؛ هر چند که هنوز این اتفاق رخ نداده و سرنوشت این دروازه‌بان باتجربه مشخص نیست.

بی‌خبری مطلق از ستاره عراقی!

علی عدنان مدافع سرشناس تیم مس رفسنجان که در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه با هیاهوی زیادی به جمع نارنجی‌پوشان پیوست، 2 هفته مانده به پایان نیم‌فصل نخست تصمیم به ترک رفسنجان گرفت و به کشورش (عراق) بازگشت! در حالی عدنان اردوی مس را ترک کرد که مدیران باشگاه مس مدعی هستند معوقات او پرداخت شده اما گویا ستاره عراقی به دلیل مشکلات مالی مس رفسنجان، تمایلی به بازگشت به جمع نارنجی‌پوشان ندارد و آخرین پیگیری‌ها حکایت از آن دارد که عدنان پاسخی به مکاتبات و تماس‌های مسئولان باشگاه مس و اعضای کادرفنی این تیم نداشته و احتمال جدایی او در بازار زمستانه قریب‌الوقوع به نظر می‌رسد.

ستاره‌های خط هافبک در مسیر جدایی

محمد خدابنده‌لو هافبک جوان مس رفسنجان در حال رایزنی با مدیران این باشگاه است تا بتواند رضایت‌نامه خود را دریافت کند و گفته می‌شود که او با توجه به دریافت پیشنهاد از تیم پرسپولیس، تمایلی به ماندن در جمع نارنجی‌پوشان ندارد. محسن آذرباد کاپیتان باتجربه مسی‌ها و هافبک خلاق این تیم هم به دلیل عدم دریافت مطالبات خود به دنبال فسخ قراردادش است و گفته می‌شود این ستاره کلیدی و کهنه‌کار هم تمایلی به ادامه حضور در جمع نارنجی‌پوشان ندارد. علی‌اصغر صادقی هافبک جوان مسی‌ها هم در بازار زمستانه راهی پیکان شده تا تغییر و تحولات چشمگیری در انتظار خط هافبک مس رفسنجان باشد!

ماشین گلزنی مسی‌ها هم ساز جدایی کوک کرد!

لوسیانو پریرا هم که به عنوان بازیکن آزاد در ابتدای فصل به جمع شاگردان ساکت الهامی اضافه شد، در نیم‌فصل نخست عملکرد خیره‌کننده‌ای در جمع نارنجی‌پوشان داشت و از میان 13 گل تیمِ مس، پریرا 5 بار برای نارنجی‌پوشان گل زد و عملکرد درخشانی را از خود به جای گذاشت. با وجود ثبت این عملکرد موفق، او به دلیل عدم دریافت مطالبات خود از فصل گذشته و همچنین عدم  دریافتی لازم در فصل جدید، حاضر به ادامه همکاری با نارنجی‌پوشان نیست و گفته می‌شود در روزهای گذشته مذاکراتی با مدیران باشگاه استقلال خوزستان داشته و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، پریرا هم با فسخ یک‌طرفه قراردادش از جمع نارنجی‌پوشان جدا خواهد شد تا مشکلات مسی‌ها در غیاب این ستاره برزیلی دوچندان شود!

کدخبر: 196571 تاریخ انتشار