منابع خبری از احتمال قوی تعطیل شدن مدارس و ادارات فردا یکشنبه 29 بهمن 1402 خبر دادند.

به گزارش منیبان به نقل از افکار نیوز؛ با توجه با برفی و بارانی شدن 28 استان کشور و هشدار هواشناسی منابع خبری از احتمال قوی تعطیل شدن مدارس فردا یکشنبه 29 بهمن 1402 خبر دادند.

امروز هواشناسی هشدار سطح قرمز برای بارش های سیل آسا و ورود سامانه سرمایی جدید برای برخی از استان ها داده است و همچنین برخی از شهرها با تداوم الودگی به مرز هشدار نارنجی رسیده اند. به همین منظور برخی از سایت های خبری و منابع معتبر از احتمال تعطیلی مدارس فردا یکشنبه را داده اند. در ادامه جزئیات تعطیلی مدارس فردا را با هم می خوانیم.

با توجه به بارش های فراوان در سراسر کشور، برای روز یکشنبه نیز تعطیلی‌هایی برای مدارس در نظر گرفته خواهد شد. این تصمیم به دلیل کاهش دما و احتمال تشکیل یخبندان است، همچنین این اقدام همراه با صرفه‌جویی در مصرف گاز به منظور حفظ منابع انرژی و کاهش بار مصرفی ایجاد شده است.

بارش برف و باران دوباره آغاز شده است. با ورود سامانه جدید بارشی به کشور بسیاری از استان‌ها دوباره سفیدپوش شدند و سیل نیز در بسیاری از استان‌ها جاری شد و جاده و راه‌ها را مسدود کرد.

هواشناسی برای بسیاری از استان و شهر‌ها از جمله لرستان و مازنداران هشدار قرمز صادر کرده است.

امروز برخی از مدارس کشور به علت بارش سنگین برف و باران تعطیل اعلام شدند اما استانداری تهران و سایر استان‌ها درباره تعطیلی مدارس در یکشنبه 29 بهمن ماه هنوز اطلاعیه‌ای صادر نکرده است. گفتنی است هر زمان خبری مبنی بر تعطیلی مدارس منتشر شد این صفحه از دیجی سرگرمی به روز شده و اطلاعات آن در اختیار شما قرار خواهد گرفت

وضعیت تعطیلی مدارس همدان و اردبیل و کردستان

مدارس همدان و اردبیل و کردستان فردا یکشنبه 29 بهمن 1402 احتمال دارد به علت بارش برف تعطیل شود همچنین یخبندان و سرمای هوا از مهمترین دلایلی بوده که تعطیلی مدارس فردا را منجر خواهد شد تا ساعتی دیگر خبر قطعی وضعیت تعطیلی مدارس فردا را اعلام خواهیم کرد.

 

کدخبر: 201629 تاریخ انتشار