روزنامه شرق در گزارشی مسئولیت سلبریتی‌ها در قبال ضرر مردم در کوروش کمپانی را بررسی کرده است.

به گزارش منیبان، در قضیه کوروش کمپانی با توجه به اینکه افراد مشهوری این کمپانی را تأیید و تبلیغ کرده‌اند و موجب ورود ضرر و زیان مادی و معنوی زیادی به شهروندان شده‌اند، می‌توان ضرر را به دلایل زیر منتسب به سلبریتی‌ها دانست.

این روزنامه افزوده است: منبع پول‌هایی که سلبریتی‌ها بابت تبلیغ از کمپانی کوروش دریافت کرده‌اند چه بوده است؟ در واقع این پول‌ها همان پول‌هایی است مردم با اعتماد به این افراد مشهور به حساب شرکت واریز می‌کرده‌اند. به عبارت دیگر علاوه بر شرکت سلبریتی نیز از این منافع برخوردار می‌شده است؛ بنابراین چون این اشخاص از طریق تبلیغ شرکت کوروش سود می‌بردند، بر اساس قاعده فقهی «من له الغنم فله الغرم» در برابر خسارت‌های وارده به مردم نیز پاسخ‌گو باشند.

پیشنهاد ویژه
کدخبر: 202295 تاریخ انتشار