استقلال در هفته هجدهم میزبان سپاهان است تا یک از بازیهای 6 امتیازی فصل را انجام دهد.

به گزارش منیبان، نکونام در این بازی، بازهم باید به ترکیبش دست بزند و یکی از مردان اصلی بازی با ملوان را خارج و آرش رضاوند برگشته از محرومیت را جانشین او کند. پیش‌بینی می‌شود این اتفاق با خروج یکی از بین ایمان سلیمی یا امید حامدی‌فر رخ خواهد داد که احتمال اولی، بیشتر است.

* ایمان سلیمی

ترفند اول نکونام برای ورود رضاوند به ترکیب اصلی، خارج کردن ایمان سلیمی است. شماره 6 که در بازی رفت با سپاهان هم گاف مرگبار 2- امتیازی داده بود، در بازی برگشت نیمکت‌نشین خواهد بود. در این حالت، چشمی به مرکز خط دفاع می‌رود تا سیلوا به سمت راست متمایل شود.

* امید حامدی‌فر

نکونام می‌تواند بدون دست زدن به ترکیب خط دفاعی‌اش نسبت به بازی برابر ملوان، رضاوند را جانشین حامدی‌فر کند. حامدی‌فر هفته قبل در کنار چشمی قرار گرفت و سد مستحکمی برابر حملات میزبان ساخت. به همین دلیل هم بعید است سرمربی آبی‌ها بیخیال این هافبک دفاعی جنگجو و عاشق کارت زرد و انجام حرکات خشن شود.

* تغییرات دیگر

بعید است جز ورود رضاوند و خروج یکی از بین سلیمی یا حامدی‌فر، نکونام نسبت به بازی با ملوان تغییری در ترکیب تیمش برای رویارویی با سپاهان ایجاد کند. زوج ماشاریپوف و بلانکو، گویا همانی هستند که نکونام می‌خواهد و احتمال تغییر سیستم و بازی با آرایش 1-3-2-4 و قرار دادن مثلث رضاوند، ماشاریپوف و محمدی پشت سر بلانکو یا رمضانی، بسیار پایین است.

* ترکیب احتمالی استقلال برابر سپاهان

  حسین حسینی، آرمین سهرابیان، روزبه چشمی، رافائل سیلوا، ابوالفضل جلالی، آرش رضاوند، امید حامدی‌فر، مهدی مهدی‌پور، صالح حردانی، جلال‌الدین ماشاریپوف، گوستاوو بلانکو

کدخبر: 203072 تاریخ انتشار