3 باخت پیاپی باعث شده تا اراکی‌ها در خطر از دست دادن رتبه تک‎رقمی خود در جدول رده‌بندی باشند.

به گزارش منیبان، نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتبال ایران در دوره بیست‌وسوم، با یک شگفتی بزرگ و غیرمنتظره آغاز شد؛ برد یک‌گله آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس. شاگردان مجتبی حسینی که به نمایش پایاپای و نزدیکی را در جدال با سرخ‌پوشان پایتخت از خود به جای گذاشتند، با شوت ناگهانی و دیدنی امیر نوری از میانه‌های زمین توانستند به گل برتری دست پیدا کنند و 3 امتیاز حساس جدال با پرسپولیس را به‌دست آوردند تا در نیمه بالای جدول موقعیت خود را تثبیت کنند. اراکی‌ها که نیم‌فصل نخست را با کسب 22 امتیاز از 15 مسابقه به پایان رسانده بودند، در حالی توانستند گام نخست را در نیم‌فصل دوم با موفقیت بردارند که در مقایسه با نیم‌فصل نخست فهرست آن‌ها تضعیف شده بود؛ به‌طوری‌که در کنار از دست دادن سجاد آقایی، محمد مسلمی‌پور و میلاد فخرالدینی در بازار زمستانه، نه‌تنها بازیکن جدیدی به دلیل بسته‌بودن پنجره‌شان به خدمت نگرفتند بلکه اسماعیل شریفات و مرتضی تبریزی را هم به دلیل پارگی رباط صلیبی از دست دادند تا وضعیت فهرست سفیدوسبزپوشان اراکی بحرانی شود!

ناگهان آسمان ابری شد!

شاگردان مجتبی حسینی بعد از شکست دادن پرسپولیس در اراک، در دیداری بیرون از خانه مقابل استقلال خوزستان کامبک خوردند و برتری 2گله را با شکست 3 بر 2 عوض کردند! بعد از آن مسابقه، نبرد آلومینیوم و هوادار به دلیل بارش شدید برف لغو شد تا اراکی‌ها در دومین بازی پیاپی بیرون از خانه به مصاف شمس‌آذر بروند که این مسابقه را هم واگذار کردند. بعد از باخت مقابل حریف قزوینی، در هفته بیستم شاگردان حسینی در خانه برابر مس قرار گرفتند که با وجود ثبت گل اول، کامبک خوردند و شکستی 3 بر یک را پذیرفتند تا سومین شکست پیاپی در کارنامه آلومینیوم به‌ثبت برسد!

خطر 2رقمی‌شدن رتبه آلومینیوم پیش از سالِ نو

اراکی‌ها که در پایان نیم‌فصل نخست تنها 3 امتیاز با رتبه پنجم جدول فاصله داشتند، حالا در نیم‌فصل دوم جزو 3 تیم ضعیف رقابت‌های لیگ برتر محسوب می‌شوند و در حالی رتبه هشتم جدول را به لطف برد در بازی رودررو مقابل شمس‌آذر در اختیار دارند که فاصله‌شان با گل‌گهر سیرجانِ رده پنجمی به 8 امتیاز افزایش پیدا کرده است! شاگردان حسینی تنها یک امتیاز با مس رفسنجان رده دهمی فاصله دارند و ادامه سریال ناکامی‌های آلومینیوم در هفته‌های پیش‌رو می‌تواند رتبه این تیم در جدول رده‌بندی را 2رقمی کند! آن‌ها در آخرین بازی‌شان در سال 1402 میزبان نساجی مازندران هستند که باید دید سریال باخت‌های آلومینیوم در این مسابقه پایان پیدا می‌کند یا آن‌ها با 2رقمی‌شدن رتبه‌شان در جدول رده‌بندی به استقبال سال جدید خواهند رفت.

کدخبر: 205845 تاریخ انتشار