حسین پورحمیدی با یک کلین‌شیت دیگر، از حسین حسینی سبقت می‌گیرد.

به گزارش منیبان، استقلال و مس رفسنجان در چارچوب هفته بیست‌ودوم لیگ برتر ایران به مصاف هم رفتند. دیداری که درنهایت با نتیجه 2-2 به پایان رسید تا شاگردان جواد‌ نکونام دستشان به 3 امتیاز این بازی نرسد. حسین حسینی در این دیدار 2 گل دریافت کرد تا تعداد کلین‌شیت‌های او تا پایان هفته بیست‌ودوم لیگ برتر، روی عدد ۱۳ باقی بماند.

بلیت طلایی پورحمیدی

حسین پورحمیدی، دروازه‌بان تراکتور در دیدار با آلومینیوم اراک این فرصت را دارد تا به تنهایی در صدر جدول بیشترین تعداد کلین‌شیت لیگ بیست‌وسوم قرار بگیرد. پورحمیدی در حال حاضر همراه با حسین حسینی در صدر قرار دارد و هر دو بازیکن ۱۳ بار دروازه خود را بسته نگه داشته‌اند.

علیرضا بیرانوند و پیام نیازمند دیگر رقبا هستند که اکنون دوران مصدومیت‌شان را سپری می‌کنند و بعید است بتوانند به حسینی و پورحمیدی برسند البته دروازه‌بانان استقلال و تراکتور، در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر برابر هم قرار می‌گیرند.با این تفاسیر، حسین پورحمیدی این شانس را دارد تا در پایان هفته بیست‌ودوم، به تنهایی در صدر جدول قرار بگیرد. حالا باید منتظر ماند و دید آیا دروازه‌بان تراکتور موفق به کلین‌شیت برابر آلومینیوم اراک می‌شود یا خیر.حسین پورحمیدی و سیدحسین حسینی در حالی برای بیشترین کلین‌شیت می‌جنگند که هنوز چند هفته‌ای تا پایان لیگ برتر باقی مانده است. برای همین مرور بازی‌های پیشرو خالی از لطف نیست و تیم مقابل هم در کلین‌شیت کردن یا نکردن این دروازه‌بانان موثر است. استقلال به ترتیب در هفته‌های باقی مانده باید برابر آلومینیوم، شمس‌آذر، تراکتور، ذوب‌آهن، فولاد، نساجی، گل‌کهر و پیکان قرار بگیرد. تراکتور هم باید به ترتیب به مصاف آلومینیوم ، ذوب‌آهن، نساجی، استقلال، فولاد، گل گهر، پیکان، ملوان و نفت آبادان برود. 

کدخبر: 208836 تاریخ انتشار