در برخی از مطالب، تصویر دختر جوان تنیسوری به عنوان دختر بیل گیتس منتشر شده است در حالیکه دختر واقعی مالک ثروتمند مایکروسافت شخص دیگری است.

به گزارش منیبان؛ بیل و ملیندا با یکدیگر زندگی نمی کنند اما هنوز هم والدین سه فرزندشان به نام های جنیفر، روری و فوئیب هستند. بیل گیتس موسس مایکروسافت مدت زمان طولانی با همسرش به نام ملیندا زندگی کرد و در اوایل سال 2021 برای سالگرد ازدواجشان او را غافلگیر کرد اما اکنون از یکدیگر جدا هستند.

تقریباً آنها سه دهه با هم زندگی کردند اما بعد از آن دیگر نتوانستند این زندگی را بسازند و اکنون 3 فرزند دارند که جنیفر 25 ساله، روری 21 ساله و فوئیب 18 سال سن دارد.

آنها بعد از جدایی اظهار داشتند که رابطه شان خوب بوده و 27 سال در کنار یکدیگر زندگی کرده اند و توانسته اند سه فرزند را به ثمر برسانند. از لحاظ شغلی هم با هم رابطه سالمی داشتند. هنوز هم در مورد کار با یکدیگر تبادل نظر می کنند اما دیگر نمی توانند به عنوان همسر در کنار هم باشند.

در بسیاری از مطالب قدیمی، تصویری از دختر جوان زیبایی با عنوان دختر بیل گیتس منتشر شد که در واقع اشتباه بوده و وی دختر بیل گیتس نیست. از این رو در این قسمت قصد داریم با تصویر واقعی از دختر این میلیادر معروف، کمی بیشتر راجع به دختران و تک پسر بیل گیتس با شما صحبت کنیم.

بزرگ ترین دختر این خانواده جنیفر نام دارد که دانشجوی پزشکی در شهر نیویورک است. او سال 2018 از دانشگاه استنفورد فارغ التحصیل شد. از سن شش سالگی اسب سواری می کرد و وارد تیم اسب سواری آمریکا شد و حتی با بعضی از فرزندان سلبریتی ها مسابقه می داد. زمانی که تحصیلاتش را در دانشگاه آغاز کرد، کمی سرش شلوغ شد اما دوست داشت که همچنان اسب سواری را هم دنبال کند.

او در حین اسب سواری با نامزدش آشنا شد و این دو از ژانویه سال 2017 با یکدیگر هستند.

جنیفر در ژانویه سال 2020 هنگام اسکی با مشکل زانو روبرو شد اما خودش اظهار می کند که نامزدش همیشه به او یادآوری می کند که خودش را باور داشته باشد و بداند که می تواند دوباره به کارش ادامه دهد و همسرش را یک فرد حمایتگر و وفادار می داند و می خواهد که زندگی خود را تا آخر عمر در کنار او باشد.

روری فرزند وسط از خانواده بیل گیتس است که نسبت به آینده دید خوش بینانه تری دارد و امیدوار است که همه چیز در جهان روز به روز بهتر شود. او در زمینه مهندسی نرم افزار کامپیوتر تحصیل کرده است و همچنین در مورد اقتصاد هم اطلاعات خوبی دارد.

مادرش هم در مورد او چیزهای خوبی گفته است و از اینکه او را به دنیا آورده است، احساس خوش شانسی می کند و همیشه او را تشویق کرده که تحصیلاتش را ادامه دهد.

مادرش همیشه تشویقش می کند که با صدای رسا خواسته هایش را بگوید و عقایدش را بیان کند. او همیشه به مشاهده و تحقیق می پردازد و هر روز در حال انجام فعالیتی خاص است و به مساوات جنسیتی به شدت باور دارد.

کوچکترین فرزند خانواده بیل گیتس فقط 18 سال سن دارد و طرفدار تیک تاک و اینستاگرام است. او به شدت در مورد تحصیلاتش جدی است و برای دانشگاه استنفورد درخواست داده است. دانشگاهی که خواهر بزرگترش هم برایش درخواست داد.

اکنون کلیپ های بامزه در شبکه اجتماعی پست می کند. او در سال 2020 یک ویدیو از خودش همراه با پدر میلیاردرش انتشار داد که توجهات زیادی به آن جلب شد.

کدخبر: 38746 تاریخ انتشار