مربی اسبق استقلال در گفتگو با منیبان؛

مربی اسبق استقلال گفت:تاسفانه این روزها هم تصمیم گیری های کلان باشگاه ها انگار تحت تاثیر فضای مجازی است در صورتی که درست نیست ولی متاسفانه فضای مجازی بر دنیای فوتبال حکمرانی می کند.

صادق ورمزیار در گفتگو با خبرنگار منیبان درباره شرایط استقلال اظهارداشت: بعد از هر ناکامی در دنیای فوتبال معمولا یک تغییر و دگرگونی اتفاق می افتد. این بار هم نوبت این بود که در استقلال تغییر مدیریت اتفاق بیفتد که این اتفاق با آمدن سردار آجرلو رخ داد. آجرلو از مدیران پیشکسوت در عرصه فوتبال است و امیدوارم بتواند روزهای خوبی را برای استقلال رقم بزند و دل هواداران را شاد کند چون این هواداران سالهاست که منتظر جام و قهرمانی هستند. متاسفانه در سال های اخیر در استقلال سلسله مراتب رعایت نشده درحالی که در یک باشگاه فوتبال، مدیریت، کادرفنی و بازیکنان مثل یک زنجیر به هم متصل هستند و باید بین آنها احترام برقرار باشد وگرنه موفقیتی درکار نخواهد بود.

او ادامه داد: سردار مصطفی آجرلو فردی نظامی است و قطعا نظم و انضباط را در مجموعه استقلال پیاده خواهد کرد. استقلال در سال های اخیر از نداشتن مدیر قاطع و با درایت و ساختار غلط در باشگاه لطمه خورده و مدیرانی که آمدند یکی از یکی بدتر بودند. ضمن اینکه استقلال مدتهاست با مشکلات مالی هم دست و پنجه نرم می کند و هیات مدیره باید به گونه ای فعالیت کند که پول به تیم تزریق شود.

ورمزیار افزود: خواهشی که از آجرلو دارم این است که کاری که بقیه مدیران استقلال کردند را انجام ندهد. از ایجاد تغییرات سریع و ناگهانی در تیم پرهیز کند. درباره کادرفنی هم عملکرد مربیان مشخص خواهد بود. گاهی یک تیم خوب بازی می کند اما نتیجه نمی گیرد و مشخص است که باید صبر کرد و فرصت داد. الان هم تیم را مجیدی بسته و می توان به موفقیت او امیدوار بود. 

مربی سابق استقلال درباره اتفاقاتی که بین هواداران استقلال و محمود فکری رخ داد، گفت: من نه رفتارهای فکری را تایید می کنم نه اعتراض های تند هواداران استقلال. فکری دوست داشت با استقلال موفق شود و وقتی هم تیم را تحویل داد استقلال در رده دوم بود اما او هم نباید برعلیه تیم سابقش حرف می زد. ضمن اینکه هواداران هم نباید 14 سال زحمت او را در استقلال فراموش کنند و چشم روی همه چیز ببندند.متاسفانه این روزها هم تصمیم گیری های کلان باشگاه ها انگار تحت تاثیر فضای مجازی است در صورتی که درست نیست ولی متاسفانه فضای مجازی بر دنیای فوتبال حکمرانی می کند.

کدخبر: 43050 تاریخ انتشار