وزارت ورزش به مجید صدری اطمینان خاطر داده که همچنان در پرسپولیس ماندنی است و وزیر تصمیمی برای تغییر او ندارد.

به گزارش منیبان؛ اگرچه هواداران پرسپولیس به شدت در انتظار تغییر و تحول مدیریتی در باشگاه خود هستند و نقدهای زیادی به نوع مدیریت مجید صدری دارند، اما خبرهای دریافتی از باشگاه پرسپولیس حکایت از آن دارد که صدری در گفتگو با برخی از مدیران زیر مجموعه اش تاکید کرده نه تنها قرار نیست وزارت مدیرعامل جدیدی معرفی کند بلکه وزارت ورزش به او اطمینان خاطر داده که همچنان در پرسپولیس ماندنی است و وزیر تصمیمی برای تغییر او ندارد.

دلیل این تصمیم وزارت گویا بدهی های سنگینی است که در زمان مدیریت صدری ایجاد شده .. گویا قرار است تا این بدهی ها توسط صدری پرداخت شود، او همچنان به کار در پرسپولیس ادامه دهد.

در این خصوص بد نیست بدانید که باشگاه پرسپولیس در حال حاضر بین 130 تا 140 میلیارد در این مدت از نهادهای مختلف دولتی و خصوصی قرض گرفته که حدود 40 تا 45 میلیارد آن در زمان مدیریت سمیعی بود که قرار بود مستهلک شود. بقیه این قروض در زمان مدیریت صدری است که به وزارت تاکید کرده باید در باشگاه بماند تا این بدهی را پرداخت کند.

از این رو به نظر می رسد مجید صدری همچنان قرار است به کار خود در پرسپولیس ادامه داده و با نظر او چند عضو به هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اضافه شود. جالب این که او با تعدادی از خبرنگاران و اهالی رسانه نیز گفتگو کرده و به توافق هایی دست یافته است. قرار است صدری از مشاوره آن ها استفاده کند تا آن ها در رسانه ها و پیج های خود از او حمایت کرده و نظر هواداران را در مورد تغییر و تحولات تغییر دهند تا سجادی از فشار تغییر تیم مدیریتی پرسپولیس خارج شود!

کدخبر: 44464 تاریخ انتشار