- آرشیو اخبار 1
- اجتماعی 2
اگر کارتهای پایان خدمتمان گم شد چه کنیم؟
جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: افرادی که کارت هوشمند پایان خدمت یا معافیت خود را گم کردهاند یا به دلیل تغییر آدرس محل سکونت، دریافت نکردهاند، میتوانند با مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ اعلام درخواست ارسال مجدد کنند.
به گزارش منیبان؛ سردار رحمان علیدوست، جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: افرادی که کارت هوشمند پایان خدمت و یا معافیت آنها گم شده یا به دلیل تغییر آدرس محل سکونت، کارت خود را دریافت نکرده اند، میتوانند درخواست ارسال مجدد کارت خود را از طریق یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) ثبت کنند.
او با بیان اینکه این فرآیند صرفه جویی در وقت و هزینه متقاضیان را به همراه داشته، گفت: در صورتی که اطلاعات کارت هوشمند پایان خدمت و یا معافیت متقاضی در بانک اطلاعاتی سازمان وظیفه عمومی موجود باشد، کاربر دفاتر پلیس+۱۰ درخواست ارسال مجدد کارت را با نشانی محل سکونت جدید برای متقاضی ثبت میکند.
علیدوست اضافه کرد: مشمولان و خانوادههای آنها برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.