امشب در چارچوب هفته هفتم لیگ قطر دو تیم الخور و الغرافه با هم بازی می کنند، دو تیمی که سرمربیان سابق استقلال را روی نیمکت خود می بینند.

به گزارش منیبان، وینفرد شفر در اواسط لیگ هفدهم هدایت استقلال را برعهده گرفت و در اواخر لیگ هجدهم از کار برکنار شد. او سال اول حضورش در استقلال موفق شد تیم بحران زده منصوریان را به یک تیم قدرتمند تبدیل کند.

شفر در آن زمان استقلال را قهرمان جام حذفی کرد و موفق شد با شکست ذوب آهن تیمش را به جمع 8 تیم پایانی لیگ قهرمانان آسیا برساند. در آن زمان خیلی ها فکر می کردند استقلال می تواند بعد از سال ها رویای کسب ستاره استقلال را عملی کند اما جدایی امید ابراهیمی، امید نورافکن، مجید حسینی، مامه تیام و سرور جباروف باعث شد این تیم نتواند برای سال بعد شرایط خوب خود را ادامه بدهد.

استقلال شفر در لیگ هجدهم دو بار می توانست با شکست رقبای خود به صدر جدول برسد اما هربار شکست خورد تا مدیران وقت باشگاه تصمیم بگیرند او را از کار برکنار کنند.

آبی ها در لیگ نوزدهم سراغ استراماچونی رفتند، او در پایان بازی با پدیده در هفته دوازدهم لیگ برتر پس از گذشت بیش از هزار روز توانست استقلال را به صدر جدول برساند اما چند روز بعد از این بازی به شکلی عجیب ایران را ترک کرد تا آبی ها از رویای رسیدن به قهرمانی لیگ برتر دور شوند.

حالا این دو مربی امشب روی نیمکت تیم های الغرافه و الخور روبروی هم قرار می گیرند و بی تردید انگیزه زیادی برای پیروزی در این بازی دارند.

 

کدخبر: 45740 تاریخ انتشار