نمایش مهدی طارمی در تیم پورتو مورد توجه هواداران فوتبال در پرتغال قرار گرفته است.

به گزارش منیبان؛ اگر چه طارمی موفق به باز کردن دروازه علیرضا بیرانوند نشد اما در پیروزی پورتو نقش مهمی داشت و با 2 پاس گل زیبا به همبازیانش باعث شد که پورتو با نتیجه 1-4 حریفش را شکست دهد.

طارمی که با 7 گل زده، در کنار لوئیز دیاز، در صدر جدول گلزنان لیگ پرتغال قرار دارد، با 2 پاس گلی که در بازی دیشب داد، حالا با 3 پاس گل، دومین پاسور برتر مسابقات محسوب می‌شود و فقط یک پاس کمتر از فابیو ویرا و پدرینیو داده است.

نویسنده صفحه توئیتری Breaking The Lines درباره طارمی نوشته است: او را می‌توان با اختلاف بهترین مهاجم حال حاضر لیگ پرتغال دانست. بازیکنی که یک گلزن فوق‌العاده است اما به طرز عجیبی، کمتر کسی به توانایی‌های این بازیکن در بازیسازی توجه می‌کند. در صحنه پاس گل او به اوانیلسون، او در بهترین زمان ممکن، همبازیش را در موقعیت گلزنی قرار می‌دهد و تایمینگ طارمی، عالی است.

نویسنده مطلب در پستی دیگر، به بی توجهی داور بازی دیشب به خطاهای انجام شده روی طارمی در محوطه جریمه بواویشتا اشاره کرده و نوشته است: با توجه به سابقه طارمی در گرفتن پنالتی‌های مشکوک، حالا داوران پرتغالی به او بدبین شده‌اند و حتی خطاهای واضح روی او را نمی‌گیرند. طارمی که به خاطر تخصصش در گرفتن پنالتی، حسابی معروف شده بود، حالا چوب این ماجرا را می‌خورد.

 

کدخبر: 46529 تاریخ انتشار