یک مقام ارشد حماس جمعه شب درخصوص برنامه "ما خفی اعظم" که جنایت‌های رژیم صهیونیستی را برملا کرد، گفت که پرونده‌های حقوقی برای مجرم شناخته شدن صهیونیست‌ها در برابر سازمان‌های بین المللی حقوقی را آماده می‌کنیم.

به گزارش منیبان؛ از خبرگزاری شهاب فلسطین، "زاهر جبارین" مسؤول دفتر اسرا و شهدا و مجروحان جنبش حماس درباره این برنامه که از شبکه الجزیره قطر پخش شد، گفت که این برنامه صورت زشت اشغالگری را برملا کرد و هر خانه فلسطین از تمام اقدام‌ها و جنایت‌های رژیم صهیونیستی آگاهی دارد.

وی درخصوص جنایت‌ صهیونیست‌ها در حق ملت فلسطین به ویژه اسیران و بازداشت شدگان نیز افزود: نیروهای مقاومت اسامی صدها افسر زندان‌های اسرائیل را در اختیار دارد که علیه اسیران فلسطینی دست به جنایت زده‌اند.

جبارین در این باره خاطرنشان کرد که برای رسوایی بیشتر جنایت صهیونیست‌ها، به انتشار عکس‌های زننده و زشتی دست خواهیم زد که از برنامه "ما خفی اعظم" به بیرون درز کرده است.

شبکه الجزیره قطر جمعه شب فاش کرد که ۲ اسرائیلی در خارج از فلسطین ربوده شدند و دولت تل آویو در مورد سرنوشت آنان سکوت کرده است.

الجزیره در برنامه "ما خفی اعظم" آورد که این ۲ صهیونیست، "دیوید بیری" یکی از نیروهای ماموریت‌های ویژه و "دیوید بن روزی" کارشناس پتروشیمی است.

کدخبر: 47460 تاریخ انتشار