به نظر می رسد جای خالی مهدی طارمی در تیم ملی پر شده است.

به گزارش منیبان؛ اگرچه غیبت مهدی طارمی در لیست تیم ملی فوتبال ایران برای دو بازی بسیاری از اهالی فوتبال را نگران کرده بود اما به هرحال تیم ملی ایران موفق شد در دو دیدار خود به پیروزی برسد.

در همان نیمه ابتدایی بازی با لبنان حتی مجری و کارشناس برنامه پخش زنده این بازی نیز در اظهار نظری، غیبت طارمی را معضل بزرگی برای تاکتیک های تیم ملی قلمداد کردند اما در نیمه دوم بازی با لبنان و همین طور رویارویی دیروز ملی پوشان با سوریه ورق برگشت و شاگردان اسکوچیچ در مجموع دو پیروزی خوب را کسب کردند. پیروزی هایی که آزمون و امیری در به دست آمدن آن همکاری فوق العاده ای داشتند.

در بازی اول مقابل لبنان همکاری سردار آزمون و وحید امیری در دقیقه ۹۱ بازی به گل نخست ایران منجر شد و گل دوم نیز روی نفوذ فوق العاده امیری و یک کات بک زیبا شکل گرفت.

 در دیدار دیروز مقابل سوریه نیز شاهد همکاری فوق العاده این دو بازیکن بودیم تا همکاری امیری - سردار گل نخست تیم ملی را به همراه داشته باشد. هرچند روی گل دوم نیز تاثیرگذاری امیری کاملا مشهود بود.

به هر روی این میزان از تاثیرگذاری وحید امیری در غیاب مهدی طارمی نشان می دهد غیبت طارمی در ترکیب می تواند شعاع حرکتی بیشتری را در اختیار این بازیکن قرار دهد. ضمن این که او آن قدر در تیم و تاکتیک های گفته شده خودش را غرق می کند که در غیاب اصلی ترین و مهم ترین چهره زوج شناخته شده فوتبال ایران نیز درخشیده و زوج تاره ای را با سردار آزمون ایجاد می کند.

کدخبر: 49338 تاریخ انتشار