پرسپولیس تهران در آخرین بازی قبل از دربی رفت، در تهران به مصاف نفت مسجد سلیمان می رود.

به گزارش منیبان؛ پرسپولیس تهران و نفت مسجدسلیمان در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر ایران، جام خلیج فارس به مصاف هم می روند.

اطلاعات بازی

تورنمنت: لیگ برتر ایران؛ جام خلیج فارس؛ هفته هفتم

بازی: پرسپولیس تهران - نفت مسجدسلیمان

تاریخ و ساعت: دوشنبه 8 آذر 1400 ساعت 18

مکان: تهران - ورزشگاه آزادی

داوران: کوپال ناظمی، سعید قاسمی، محمدعلی پورمتقی و مهدی مرجان‌زاده

 پیش بازی

پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان در حالی به مصاف هم می روند که این بازی از اهمیت خاصی برای دو تیم برخوردار است. پرسپولیس به دنبال این است که پیش از دربی تهران، بازی خود را ببرد و با نزدیک ترین فاصله نسبت به صدر به مصاف استقلال برود و همچنین نفت مسجد سلیمان نیز می خواهد با گرفتن امتیاز از سرخ ها، دست پر به مسجد سلیمان برگردد و از بحرانی که این روزها گرفتار شده است، خارج شود.

پرسپولیس در هفته نخست برابر فولاد خوزستان 3 بر 1 پیروز شد، آن ها در هفته دوم 2 بر 1 نساجی را شکست دادند اما از هفته سوم روند نزولی این تیم آغاز شد. ابتدا 1 بر 0 برابر آلومینیوم اراک شکست خوردند و در هفته چهارم نیز در خانه برابر گل گهر سیرجان متوقف شدند و با همین نتیجه در هفته پنجم برابر مس رفسنجان به تساوی رسیدند. سرخ ها اما در هفته ششم برابر نفت آبادان 1 بر 0 پیروز شدند و نتیج ضعیف هفته های قبلی را تاحدودی جبران کردند.

هم اکنون پرسپولیس با 3 پیروزی، 2 تساوی و 1 شکست، 8 گل زده، 5 گل خورده و کسب 11 امتیاز در رده چهارم جدول جای دارد. سرخ ها این شانس را دارند که در صورت پیروزی برابر نفت، در جدول رده بندی صعود داشته باشند.

در آن سوی میدان، نفت مسجد سلیمان، لیگ را با تساوی بدون گل برابر پیکان آغاز کرد. آن ها در دومین بازی برابر سپاهان اصفهان 3 بر 0 شکست خوردند اما در بازی سوم 1 بر 0 از سد پدیده گذشتند. مسجد سلیمانی ها در هفته چهارم برابر فولاد خوزستان بدون گل متوقف شدند و در هفته پنجم نیز 2 بر 1 برابر آلومینیوم اراک شکست خوردند. آن ها در آخرین بازی خود برابر مس رفسنجان هم 1 بر 0 شکست خوردند.

شاگردان فراز کمالوند، با یک پیروزی، دو تساوی و 3 شکست، 2 گل زده و 6 گل خورده با 5 امتیاز در رده سیزدهم جدول جای دارند. البته فراز کمالوند به دلیل اخراج در بازی قبل، در این بازی نمی تواند از روی نیمکت تیمش را هدایت کند.

کدخبر: 51130 تاریخ انتشار