یکی از انواع لباس‌های گرم زمستانی، لباس‌های یقه اسکی هستند که در بین طراحان مد طرفداران زیادی دارند. لباس‌های یقه اسکی را می‌توانید در زیر کت و بافت بپوشید.

به گزارش منیبان؛ در این مطلب روش‌های ست کردن با لباس‌های یقه اسکی را به شما می‌گوییم و شما را راهنمایی می‌کنیم که بهتر است روی ‌یقه اسکی چه چیزی بپوشید.

انواع یقه اسکی

این لباس انواع مختلفی دارد و در سه نوع کلاسیک، قیف مانند و آزاد رایج است.

کلاسیک

رسمی‌ترین نوع یقه اسکی کلاسیک است و بیشتر برای لباس‌های زمستانی استفاده می‌شود که لایه تا خورده روی گردن دارد.

قیف مانند

یقه اسکی‌های قیفی شکل مثل قیف هستند. به‌طوری که از یقه لباس‌های کلاسیک کوتاه‌تر بوده و از این مدل یقه بیشتر در لباس‌های ورزشی استفاده می‌شود.

آزاد

این مدل ترکیبی از کلاسیک و قیف مانند است. که یقه کوتاه کشیده دارد و برای ترکیب لایه لباس با هم مناسب است.

کت کابوی یا بارانی

می‌توانید روی این نوع لباس از انواع کت کابوی یا بارانی به همراه بوت پاشنه‌دار و کیف کوچک دستی استفاده کنید تا استایل شیک و رسمی داشته باشید.

یقه اسکی و دامن

لباس خود را داخل دامن مخمل یا پشمی بلند یا متوسط بگذارید و یک لگ یا ساپورت به همراه بوت پاشنه‌دار مخمل را با آن ست کنید. از این استایل می‌توانید در مهمانی‌های غیررسمی و دوستانه استفاده کنید.

یقه اسکی همراه با کت اسپرت و چرم

این لباس خود را با یک کت اسپرت با رنگ خنثی به همراه جلیقه، شلوار جین، نیم بوت و کیف دوشی ست کنید. این استایل مناسب مهمانی‌های دوستانه و غیررسمی است.

همراه با سارافون

سارافون‌های جلو بسته که قزن یا کمربند دارند با این بلوزها به همراه لگ و نیم‌بوت پشمی می‌تواند یک استایل راحت برای شما باشد.

گردنبد

یک گردنبند آویز یا چند لایه همراه با این لباس و شلوار جین جلوه‌ای خاص به استایل شما می‌دهد. می‌توانید همراه با آن‌ها از گوشواره ست با گردنبند استفاده کنید.

چند لایه بپوشید

از جمله استایل‌های مخصوص پاییز و زمستان لایه لایه پوشیدن لباس‌ها روی هم است. می‌توانید یک یقه اسکی نازک به همراه بلوز و کت تک رنگ اسپرت به همراه شلوار کتان راسته و کتانی یا نیم بوت بپوشید.

استایل کژوال و خیابانی

همراه با این لباس یک شلوار مخمل و کتانی بپوشید تا استایلی کژوال و راحت داشته داشته باشید.

استایل مردانه

برای داشتن یک استایل مردانه می‌توانید از یک پالتو بلند و نیم بوت به همراه یقه اسکی رنگ خنثی استفاده کنید.

کدخبر: 51656 تاریخ انتشار