باشگاه استقلال همچنان پیگیر پرونده مهاجم گل گهر است.

به گزارش منیبان؛ بیژن طاهری، سرپرست تیم استقلال گفت: مگر می‌شود برای جذب بازیکن خارجی یک سرچ ساده اینترنتی انجام نشود و فقط به نامه مشکوک فدراسیون گابن استناد شود؟ در عصر ارتباطات و اینترنت این موضوع عجیب نیست؟ واقعا می‌شود باور کرد که هیچکس در باشگاه گل‌گهر و کمیته بین‌الملل فدراسیون فوتبال در حد یک تحقیق اینترنتی درباره این بازیکن انجام نداده باشد؟!

سرپرست استقلال گفت: اگر به نامه فدراسیون گابن استناد کردید، چرا قبل از مسابقه گل‌ گهر با استقلال، زمانی که برنامه فوتبال برتر و سایر رسانه‌ها به طور کامل به این موضوع پرداختند، تحقیق نکردید تا جلوی حضور این بازیکن مثل ژستد و یامگا برای بازی هفته ششم در سیرجان گرفته شود؟در حال حاضر هم بعضی شائبه‌ها وجود دارد و عده‌ای می‌گویند دنبال این هستند که تعداد بازی انجام شده توسط مهاجم گابنی آنقدر زیاد شود که امکان سه بر صفر شدن نتایج از بین برود! 

طاهری گفت: آنهایی که در تلاش هستند، این موضوع را ماستمالی کنند و یا همه چیز را بر گردن فدراسیون گابن بیندازند، کور خوانده‌اند. بعضی از کارشناسان هم حواسشان باشد که توجیه‌گر فاسدان نباشند.

او افزود:از نگاه تیم حقوقی باشگاه استقلال و وکلا و مشاوران حقوقی در پرونده مهاجم گابنی جایی برای تردید وجود ندارد که از بازیکن غیرمجاز استفاده شد و باید نتیجه سه بر صفر به سود استقلال اعلام شود.

کدخبر: 52252 تاریخ انتشار