نخست وزیر رژیم صهیونیستی میزبان توماس نایدس، سفیر جدید آمریکا بود که استوارنامه خود را پیش از مهلت تعیین شده به رئیس این رژیم ارائه کرد.

به گزارش منیبان از سایت صدی البلد، حساب کابری نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در توییتر اعلام کرد که بنت میزبان توماس نایدس، سفیر جدید آمریکا در اراضی اشغالی بود و در این دیدار از جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا و دولتش بابت دوستی گرمشان با "اسرائیل" تشکر کرده و برای سفیر جدید آرزوی موفقیت کرد.

سایت عبری زبان واللا اعلام کرد که سفیر جدید آمریکا در اراضی اشغالی پیش از مهلت تعیین شده، استوارنامه خود را به اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی تحویل داد.

طبق گزارش واللا، قرار بود نایدس که اواخر ماه گذشته وارد اراضی اشغالی شده بود، صبح امروز (دوشنبه) استوارنامه خود را همراه با سفرای جدید سوئیس، اتحادیه اروپا، رواندا و ایتالیا در یک مراسم رسمی در اقامتگاه هرتزوگ ارائه کند.

تاریخ تعیین شده برای ارائه استوارنامه با نشست امروز کمیته برنامه‌ریزی و ساخت‌وساز رژیم صهیونیستی درباره احداث یک محله یهودی‌نشین جدید در شهرک عطروت در محل فرودگاه قدس مشهور به "فرودگاه قلندیا" همزمان بود.

سفارت آمریکا در اراضی اشغالی به دنبال تسریع در ارائه استوارنامه سفیر جدید بود زیرا قصد رژیم صهیونیستی برای احداث محله‌ای جدید در شهرک عطروت اننقادهایی را در دولت آمریکا به دنبال داشت.

کدخبر: 52473 تاریخ انتشار