زن جوان غرق در گوشی موبایل خود وارد آسانسور شد ، آسانسوری که در حال شروع حرکت بود زن بینوا را در ان وضعیت 3 طبقه با خود بالا کشاند.

به گزارش منیبان؛ زن جوان چینی به دلیل بی توجهی به نکات ایمنی هنگام ورود به داخل آسانسور دچار دردسر شد ، غرق شدن در گوشی موبایل او را دچار مشکل ساخت.

 دوربین های مداربسته داخل آسانسور تصاویری ناراحت کننده شایدهم جالب از عاقبت بی توجهی زن جوان ثبت کردند ، خانمی که بدون توجه به مسیری که می رود غرق در گوشی موبایل خود بود و اینطور به دردسر افتاد.

زن چینی بدون آنکه متوجه موقعیت آسانسور باشد وارد آن شد در حالیکه احتمالا مسئله ی مهمی را داخل موبایلش چک می کرد به هیچ وجه دقت نکرد که در حال وارد شدن به داخل آسانسوری است که شروع به حرکت کرده و او درست بعد از استارت حرکت آسانسور وارد آن شده است .

به محض اینکه پای خود را داخل می گذارد حرکت رو به بالای آسانسور یکی از پاهای او را گرفتار کرد و تعادلش را برهم زد و به وضعیتی که در تصاویر مشاهده می کنید تا 3 طبقه بالا برد.

به گزارش میرر و براساس اطلاعات ثبت شده در دروبین مداربسته زن جوان 30 ثانیه در این وضعیت باقی ماند تا فردی دکمه آسانسور را زد و او را سه طبقه بالاتر با متوقف شدن آسانسور نجات داد.

کدخبر: 52938 تاریخ انتشار