بیت کوین، ارز دیجیتال پیشرو در معاملات بین‌المللی، روز پنجشنبه با کاهش ۱.۴۶ درصدی به ۴۸۳۳۲ دلار رسید؟

به گزارش منیبان؛ بیت کوین، ارز دیجیتال پیشرو در معاملات بین‌المللی، روز پنجشنبه با کاهش ۱.۴۶ درصدی به ۴۸۳۳۲ دلار رسید ونیز بر اساس داده‌های کوین دسک Coindesk، اتر، دومین ارز دیجیتال پرمعامله، 2.21 درصد کاهش یافت و با 3930 دلار درحال معامله می باشد.برخی از کارشناسان بر این باورند که بیت کوین در ماه های آینده به شدت کاهش می یابد.

چون این رمزارز بزرگ در ماه نوامبر به بالاترین حد خود یعنی نزدیک به 69000 دلار رسید و اکنون به زیر 50000 دلار رسیده است که تقریباً 30 درصد نسبت به اوج خود کاهش یافته است.بر اساس گزارش CNBC، که نشان می دهد کارول الکساندر، استاد امور مالی در دانشگاه ساسکس، انتظار دارد قیمت بیت کوین در سال 2022 به 10000 دلار کاهش یابد و عملاً تمام دستاوردهای آن در یک سال و نیم گذشته از بین خواهد رفت.

ادعای روند نزولی اون بخاطر این است که میگوید بیت کوین ارزش ذاتی ندارد و بیشتر یک اسباب بازی است تا سرمایه گذاری!تاد لوونستاین، استراتژیست ارشد سهام  بانکداری خصوصی یونیون بانک، گفت: «بدون تردید، نمودار قیمت بیت کوین نشان می دهد که بسیاری از حباب‌ها و رکودها دارایی‌های تاریخی را دنبال می‌کنند ولی «این بار متفاوت است». و همچنان تحلیلگران در حال ارسال نظریه های خود هستند و هیچ یک از آن ها به قطعیت در مورد بیت کوین خبری منتشر نکرده است!

کدخبر: 56020 تاریخ انتشار