مروری بر حوادث تاریخی؛

چند پسر جوان برای گرفتن عکس به ارتفاعات رفته بودند که یکی از آنها در حالی که برای گرفتن سلفی از صخره ای آویزان شده بود ناگهان تعادل خود را از دست می دهد.

به گزارش منیبان؛ روز گذشته تعدادی جوان برای گشت و گذار به "پدرا داگاوا" واقع در " "ریو د ژانیرو" می روند که ناگهان اتفاقی که آنها به هیچ وجه تصور آنرا نداشتند رخ می دهد.

روز گذشته در طی اتفاقی ناگهانی ، پسر جوانی که به همراه دوستانش برای گشت وگذار به "پدرا داگاوا" رفته بودند،اتفاقی دردناک و سهمگینی را تجربه کرد.از قرار معلوم،آنها بیشتر برای انداختن تصاویر به این مکان گردشگری رفته بودند تا بتوانند تصاویر بیشتری از خود در صفحات مجازیشان منتشر کنند.

با این حال،پسر جوان که نام او نامشخص است،برای انداختن عکس سلفی در ارتفاع 30 متری رفت و عکس انداختن آنها نیز به نحوی بود که با استفاده از یک دست خود سنگ را می گرفتند و با استفاده از دست دیگر مونوپادی را که تلفن همراهشان به آن وصل بود را می گرفتند و این گونه از خود عکس سلفی می انداختند.

پسر جوان پس از انداختن تصاویر سلفی،ناگهان تعادل خود را به نحوی از دست می دهد و به همین دلیل هر کاری که برای بالا آمدن میسر بود را انجام می دهد و زمانیکه کاملا متوجه شد که بر روی زمین خواهد افتاد،دوستانش را صدا زد تا به کمک او بیایند.

خوشبختانه همان گونه که در ویدیو مشاهده می نمایید، دوستان او توانستند که نجاتش بدهند.این ویدئو می تواند به راحتی باعث جابجایی میزان آدرنالین ما شود.همچنین ارتفاعی که او در آن بود،بیش از 30 متر بود که خوشبختانه نجات یافت.

حجم ویدیو: 1.96M | مدت زمان ویدیو: 00:00:46 دانلود ویدیو
فایل ضمیمه: دانلود
کدخبر: 58277 تاریخ انتشار