سام درخشانی در برنامه دورهمی شرکت کرده بود و در جواب سوال مهران مدیری که از او پرسید تا به حال عاشق شده اید ؟ گفت بله و درباره عشقش به دخترش صحبت کرد و گریه اش گرفت و همه را تحت تاثیر قرار داد.

به گزارش منیبان؛ سام درخشانی در آموزشگاه بازیگری سمندریان یک دوره بازیگری گذرانده‌است. سام درخشانی با مجموعه شب زدگان به دنیای بازیگری پا گذاشت. سام درخشانی پس از آن با بهشت آبی، مجموعه همسفر، خانه پدری، دلباخته، و اخیراً هم در سریال سالهای برف و بنفشه و ما چند نفر و روزهای زیبا و نابرده رنج این مسیر را ادامه داده‌است.سام درخشانی در برنامه دورهمی شرکت کرده بود و در جواب سوال مهران مدیری که از او پرسید تا به حال عاشق شده اید ؟ گفت بله و درباره عشقش به دخترش صحبت کرد و گریه اش گرفت و همه را تحت تاثیر قرار داد.

 

 

بیوگرافی سام درخشانی 

سام درخشانی  متولد 31 تیر 1354 در تهران است.  سام درخشانی  ازدواج کرده و متاهل است.  همسر سام درخشانی عسل امیرپور  است. او دارای مدرک تحصیلی علوم تجربی و دانشجوی انصرافی تئاتر است. سام درخشانی در آموزشگاه بازیگری سمندریان یک دوره بازیگری گذرانده‌است و با مجموعه شب زدگان به دنیای بازیگری پا گذاشت.پس از آن با بهشت آبی، مجموعه همسفر، خانه پدری، دلباخته، و اخیراً هم در سریال سالهای برف و بنفشه و ما چند نفر و روزهای زیبا و نابرده رنج این مسیر را ادامه داده‌است.

کدخبر: 59478 تاریخ انتشار