سرپرست اداره رفاه سازمان تاکسیرانی تهران آخرین روند ثبت نام بیمه تکمیلی رانندگان تاکسی را تشریح کرد.

به گزارش منیبان؛ مریم قلی‌زاده، سرپرست اداره رفاه سازمان تاکسیرانی تهران در خصوص آخرین وضعیت روند بیمه تکمیلی رانندگان تاکسی گفت: با توجه به این‌که یکی از دغدغه تاکسیرانان و خانواده تحت پوشش آنها بحث تامین هزینه‌های درمانی است، سازمان تاکسیرانی نسبت به اجرایی کردن طرح رایگان بیمه درمان تکمیلی رانندگان تاکسی اقدام کرده است.

او با بیان این‌که رانندگانی که کارنامه معتبر دارند می‌توانند از خدمات بیمه درمان تکمیلی رایگان برای خود استفاده کنند، اظهار کرد: استفاده از بیمه تکمیلی به معنای الزام داشتن بیمه پایه تاکسیرانان ندارد و تاکسیرانانی که بیمه پایه ندارند می‌توانند از این خدمات استفاده کنند.

پیشنهاد ویژه

سرپرست اداره رفاه سازمان تاکسیرانی تهران با بیان این‌که خط تلفن راننده تاکسی حتما باید به نام خودش باشد تصریح کرد: رانندگان تاکسی که متقاضی بیمه درمان بیمه تکمیلی برای خود و خانواده تحت پوشش‌شان هستند می‌توانند با مراجعه به سایت باشگاه رفاه تاکسیرانان، دفاتر هماهنگی امور اداری و یا استفاده از اپلیکیشنی که برای تمامی رانندگان لینک آن ارسال شده برای ثبت نام استفاده کنند.

او با بیان این‌که از ۱۳ آذرماه فرآیند ثبت نام آغاز شده و تا ۳۰ دی‌ماه ادامه دارد اظهار کرد: برای رانندگان تاکسی دو نوع بیمه تکمیلی در نظر گرفته شده که در سطح پایه بیمه درمان تکمیلی است و در سطح دو سطح پوشش بالاتر تعهدات بیمه درمان تکمیلی را شاهد هستیم که اگر رانندگان برای خودشان سطح یک را انتخاب کنند این طرح رایگان بوده اما اگر مایل به انتخاب سطح دو هستند باید مابه‌التفاوت آن را پرداخت کنند.

قلی‌زاده با بیان این‌که رانندگان تاکسی نگران نباشند چرا که شروع تعهدات شرکت بیمه‌گر از ۲۳ آذرماه سال جاری آغاز شده و تا ۲۳ آذرماه سال آینده ادامه دارد، گفت: رانندگان در صورت بروز هرگونه مشکل یا ابهام در صفحه ثبت نام بیمه درمان تکمیلی می‌توانند با ذکر مشخصات خود و عکس از صفحه پیغام خطای صادره در واتساپ به شماره پیغام‌گیر ۰۹۳۷۵۱۲۳۳۴۴ مشکل خود را اعلام کنند تا در اسرع وقت موضوع رسیدگی و برطرف شود.

منبع: ایسنا

کدخبر: 60030 تاریخ انتشار