استقلال بعد از 10 سال در آستانه قهرمانی نیم فصل است.

 فرهاد مجیدی فردا و در پایان بازی با نفت مسجدسلیمان می‌تواند به یک رکورد ویژه برسد. رکوردی که تا امروز در تاریخ حضور این تیم در لیگ برتر سابقه نداشته است.

به گزارش منیبان، استقلال در حالی به مصاف شاگردان فراز کمالوند خواهد رفت که قهرمانی‌اش در نیم فصل اول به احتمال 99 درصد قطعی شده و با یک مساوی، آبی‌ها با قهرمانی در دور رفت لیگ به تهران برخواهند گشت.

چند روز قبل خبرورزشی به این نکته اشاره کرد که استقلال، آخرین بار در فصل 91-90 قهرمان نیم فصل شد و شاگردان پرویز مظلومی با پیروزی مقابل نفت تهران، دور رفت لیگ را با صدرنشینی به پایان رساندند و حالا مجیدی این فرصت را دارد که بعد از 10 سال، دوباره استقلال را قهرمان نیم فصل کند.

مهمتر از قهرمانی نیم فصل، ثبت رکوردی است که استقلال در 20 سال گذشته و دوران حضورش در لیگ برتر، در رسیدن به آن ناکام بوده است. اینکه بتواند دور رفت لیگ را بدون باخت به اتمام برساند.

در پایان هفته چهاردهم لیگ، استقلال تنها تیم بدون باخت جدول است و در صورتی که مقابل نفت مسجدسلیمان هم شکست نخورد، برای اولین بار در تاریخ حضورش در لیگ برتر، می‌تواند نیم فصل اول را بدون شکست به پایان برساند.

 

 

کدخبر: 60097 تاریخ انتشار