سرمربی گل گهر گفت: اگر قلعه‌نویی نبود، این رای را علیه گل گهر نمی‌دادند!

به گزارش منیبان؛ امیر قلعه نویی در نشست خبری پس از تساوی با ذوب آهن اظهار داشت: بعد از اتفاقی که برایمان افتاد از نظر روحی روانی به هم ریختیم. نباید این کار را با ما می کردند. در تاریخ هم قبلا نکرده بودند. در این دو ماه که در عالم برزخیم، چه کسی جواب می دهد. خانواده بزرگ سیرجان، ما و بازیکنان، جواب این ظلم را چه کسی می دهد. بعد از آن رای به بچه ها نگاه می کنم، انگار آدم های دیگری هستند. نیم توان با آن ها حرف زد.

قلعه نویی افزود: این کارها را نکنید. به خدا خوب نیست. زندگی دار مکافات است. فکر می کنم اگر فرد دیگری به غیر از من بود این رای را نمی دادند. همه مراحل قانونی را انجام دادیم. استعلام ها را گرفتیم و نامه نگاری ها را کردیم. ولی چرا این اتفاق افتاد هنوز برای من قابل هضم نیست. 43-42 سال است در این فوتبالم. قهرمانی آسیا را دیدیم و شرایط بد فوتبال را هم دیدیم. چرا این کار را با یک تیم شهرستانی مظلوم کردند. آن هایی که این کار را کردند در خلوت خودشان با خدای خودشان کمی فکر کنند. اگر تیم دیگری بود این کار را می کردید؟

او ادامه داد: ما زجر می کشیم و این حالت دربازیکنان هنوز هست. تکلیف را مشخص کنید تا از این برزخ بیرون بیاییم. بیشترین ضربه را ما می خوریم. در زمین حقمان را گرفتیم. آقایانی که این رای را دادند جواب بدهند. بازیکنی که با 3هزار دلار آمده خدمت به فوتبال است یا اینکه برویم بازیکن 600هزار دلاری بگیریم بیاید یک ماه دور زمین بدود، برود CAS و فیفا شکایت کند و این مسائل برای استقلال و پرسپولیس به وجود بیاید.

کدخبر: 60321 تاریخ انتشار