جهاد اسلامی فلسطین:

یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد، اهالی النقب و ساکنان داخل اراضی اشغالی بر پایبندی خود به هویت اسلامی و ملی تاکید دارند.

به گزارش مُنیبان از خبرگزاری فلسطینی "سما"، داوود شهاب، یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی در خطبه نماز جمعه در مسجد "شهید أنور عزیز" خاطرنشان کرد: اهالی النقب و ساکنان داخل اراضی اشغالی بر پایبندی خود به هویت اسلامی و ملی تاکید دارند. پیوند بزرگی میان آنها وجود دارد و آنها در حال پیشروی در خط مقدم هستند.

وی در ادامه افزود، این پیوند و پایداری از عقیده و ایمان ما به خداوند متعال نشأت گرفته که خطاب به ما فرموده است: ای کسانی که ایمان آوردید صبر و استقامت داشته باشد و تقوا پیشه کنید تا رستگار شوید.

شهاب همچنین تصریح کرد، استقامت و پایداری اهالی النقب و انتفاضه آنها به مثابه اعلام سقوط پروژه‌های یهودی‌سازی و همزیستی و طرح‌ها و برنامه‌های الحاق النقب است.

وی تاکید کرد، انتفاضه النقب در چارچوب فعالیت و اقدامات مقاومت و راهپیمایی ملت فلسطین علیه شهرک‌سازی و دنباله‌رو مقاومت بیتا و امتداد راهپیمایی بازگشت است.

این رهبر جهاد اسلامی همچنین اظهار داشت، حمایت و پشتیبانی از النقب و اهالی آن و هرگونه حمایت در راستای عمل به دستورات خداوند متعال، پیروزی مسأله عادلانه آنها امری واجب است و بر وحدت ملت و سرنوشت ملت فلسطین و تمامیت ارضی آن تاکید دارد.

کدخبر: 60645 تاریخ انتشار