ستاره تیم فوتبال منچسترسیتی پس از حاشیه‌های فراوان در زندگی شخصی، بالاخره ازدواج کرد.

به گزارش منیبان، خبری که اخیراً رسانه‌های انگلیسی منتشر شده، حاکی از ازدواج مدافع کایل واکر با آنی کیلنر است که پس از 3 مرتبه خیانت کایل را بخشیده بود. وقتی آنی 15 و کایل 7 ساله بود همدیگر را در شفیلد ملاقات کردند

گفته می‌شود که این زوج که 3 فرزند هم دارند به منظور جلوگیری از جلب توجه و همچنین همه‌گیری ویروس کرونا، مراسم کوچکی برگزار کردند.

یکی از رسانه‌های انگلیسی درباره رابطه واکر و همسرش نوشت:

"آن‌ها در طول زندگی فراز و نشیب‌های بسیاری را تجربه کردند و هر بار از هر کدام جان سالم به در بردند. خدا می‌داند که چگونه! آن‌ها هیچ هیاهویی نمی‌خواستند و فقط دلشان می‌خواست ازدواج کنند."

پس از اینکه لورین گودمن که اینفلوئنسر اینستاگرام هم هست، پسر کایل را به دنیا آورد، آنی در سال 2022 گفت:"کاری که او با من و بچه‌های‌مان کرد واقعاً زشت است."

این مدافع منچسترسیتی از زمان انتقال 50 میلیون پوندی‌اش از تاتنهام به جمع سیتیزن‌ پیوست، در سال 2017 با رسوایی‌های زیادی روبه‌رو شد.

ابتدا ستاره شبکه تلویزیونی "لورا براون" گفت که او و واکر با هم رابطه داشتند. آنی کایل را از خانه مشترک‌شان در چشایر بیرون انداخت اما دوباره به سمت هم برگشتند.

بار دیگر وقتی لورین بچه کایل را باردار بود آنی او را از خانه بیرون کرد. کایل به آپارتمانی در همان نزدیکی نقل مکان کرد و در آنجا هم با دو نفر دیگر در ارتباط بود و به آنی خیانت می‌کرد.

 

کدخبر: 60880 تاریخ انتشار