دیدار دو تیم آلومینیوم و سپاهان در جام حذفی، در ضربات پنالتی با نتیجه 4 بر 3 به سود آلومینیوم به پایان رسید.

به گزارش منیبان، این دیدار با گل های احمدزاده برای سپاهان و فخرالدینی برای آلومینیوم، در وقت معمول بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید. دو تیم در وقت‌های اضافه نتوانستند برابر یکدیگر به گل برسند تا تعیین سرنوشت بازی به ضربات پنالتی گره بخورد.

در ضربات پنالتی آلومینیوم موفق شد با نتیجه 4 بر 3، سپاهان را شکست داده و به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران راه پیدا کند.

دوشنبه 27 دی

مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی

آلومینیوم اراک – سپاهان ساعت 14 

تیم داوری: علی صفایی- علیرضا ایلدروم- حسن انتظاری- محمدحسین ترابیان

 

ترکیب آلومینیوم

حسین پورحمیدی، رامتین سلیمان‌زاده، وحید محمدزاده، میلاد فخرالدینی، پوریا آریاکیا، مصطفی احمدی، امیر نوری، اسماعیل شریفات،‌ محمد علی‌نژاد،‌ علیرضا نقی‌زاده (77- نیما درودی)،‌ میثم آقایی

 

ترکیب سپاهان

کریستوفر نت، محمد نژادمهدی، گئورگی ولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، مسعود ریگی، سید محمد کریمی، حسن شوشتری (87- سروش رفیعی)، سید محمدرضا حسینی (46- سجاد شهباززاده)، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو (87- محمدرضا خلعتبری)

شرح گل

آلومینیوم صفر – سپاهان یک (دقیقه 2: فرشاد احمدزاده): ارسال محمدرضا حسینی به روی دروازه با دفع توپ رامتین سلیمان زاده همراه بود. پس از یک رفت و برگشت توپ درون محوطه جریمه به امید نورافکن رسید و این بازیکن شوتش را به سمت دروازه اراکی ها روانه کرد که احمدزاده در دهانه دروازه توپ را وارد دروازه کرد و تیمش را پیش انداخت.

آلومینیوم یک – سپاهان یک (دقیقه 37: میلاد فخرالدینی): پس از خطای مدافعین سپاهان به روی شریفات، آلومینیوم چسبیده به محوطه جریمه صاحب یک ضربه کاشته شد. میلاد فخرالدینی پشت این توپ ایستاد و توپ را از کنار دو مدافع سپاهان که در خط دفاعی ایستاده بودند وارد دروازه کرد و پرش  کریستوفر نت برای مهار توپ بی نتیجه بود و بازی به تساوی کشیده شد.

 

کدخبر: 61106 تاریخ انتشار