به گزارش منیبان، تیم فوتبال استقلال در دیداری معوقه از هفته شانزدهم لیگ برتر از ساعت 17 در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف تیم هوادار تهران رفت که مسابقه با نتیجه 2 بر یک به سود استقلال به پایان رسید.

این مسابقه آخرین دیدار از هفته شانزدهم لیگ برتر بود که به دلیل شرایط کرونایی بازیکنان و همچنین تعداد ملی‌پوشان استقلال، دو مرتبه به تعویق افتاده بود. استقلال با این برد  در 8  بازی گذشته در لیگ برتر، 7 برد و یک مساوی دارد و همچنان تیم بدون شکست لیگ برتر است. این مسابقه به گفته فرهاد مجیدی یکی از 15 فینال پیش روی تیمش تا پایان لیگ برتر بود که استقلال در آن برنده شد .آبی پوشان تهرانی با این برد  38  امتیازی شدند و مقتدرانه در لیگ برتر به صدرنشینی خود ادامه دادند.

هوادار هم سومین شکست متوالی خود را در لیگ برتر متحمل شد و همچنان با 14 امتیاز در رده دوازدهم جدول باقی ماند.

داور: سیدعلی اصغر مومنی

کمک داوران: سیدیعقوب حجتی و هیوا بهمنی

کارت زرد: داریوش شجاعاییان، معین عباسیان، رضا عنایتی( سرمربی)، حسن رجب زاده( مربی) ( هوادار) زبیر نیک نفس( استقلال)

کارت قرمز: سیاوش یزدانی( دقیقه 88 استقلال)، حسن رجب زاده( مربی)( هوادار)

گل: رودی ژستد( دقیقه 10- پنالتی)، ارسلان مطهری( دقیقه 85)، ( استقلال) محمد جواد محمدی( دقیقه 40) برای هوادار

ترکیب تیم هوادار تهران: مهرداد بشاگردی، سید محمد حسینی، مهدی عبدی( از دقیقه 53 صائب محبی)، سید محمد ستاری( از دقیقه 74 پیمان میری)، نیما انتظاری، سپهر روزی طلب، داریوش شجاعیان( از دقیقه 63 محمد چهارمحالی)، حسین صادقی، معین عباسیان( از دقیقه 74 امیرحسین پورمحمد)، بابا محمدی( از دقیقه 46 بابک مرادی)، محمد جواد محمدی

سرمربی: رضا عنایتی

ترکیب تیم استقلال: سیدحسین حسینی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند، مهدی مهدی‌پور، زبیر نیک‌نفس، ووریا غفوری، جعفر سلمانی( از دقیقه 52 سید ابوالفضل جلالی)، امین قاسمی‌نژاد( از دقیقه 63 امیرارسلان مطهری)، امیرحسین حسین‌زاده ( از دقیقه 84 امیر علی صادقی) و رودی ژستد( از دقیقه 84 آرمان رمضانی)

سرمربی: فرهاد مجیدی

 

کدخبر: 64839 تاریخ انتشار