کاپیتان پرسپولیس در دیدار سوپرجام نمایش ضعیفی داشت.

به گزارش منیبان، سومین نبرد فصل فولاد و پرسپولیس، سرنوشت یک جام را در فوتبال ایران روشن کرد و شاگردان جواد نکونام با غلبه بر قرمزهای پایتخت موفق به کسب سوپرجام فوتبال ایران شدند.

 با نگاهی به گل خورده قرمزها در زمان به ثمر رسیدن آن مشخص می شود که سیدجلال حسینی کاپیتان کهنه‌کار این تیم روی گل فولادی‌ها مقصر بود و نتوانست یار مستقیم خود را به خوبی مهار کند تا مدافع پیش تاخته فولاد علاوه بر عدم یارگیری مناسب از ضعف حامد لک درون دروازه هم نهایت بهره را برد و تک گل قهرمانی تیمش را به ثمر برساند.

سانتر فولاد از روی نقطه کرنر باعث شد ضربه سر کولیبالی پس از برخورد به زمین در میان غفلت خط دفاعی پرسپولیسی‌ها وارد دروازه این تیم و حامد لک شود تا فولادی‌ها خیلی زود جشن گلزنی و در ادامه قهرمانی را بر پا کنند و حتی روحیه دو چندان برای ادامه بازی داشته باشند.

نکته مهم نحوه یارگیری بازیکنان پرسپولیس در زمان به ثمر رسیدن گل فولادی ها بود که در زمان ارسال توپ از روی نقطه کرنر یارگیری مناسبی از سوی مدافعان پرسپولیس صورت نگرفت تا موسی کولیبالی که یار مستقیم سیدجلال حسینی بود به راحتی بتواند دروازه پرسپولیس و حامد لک را باز کند.

سیدجلال حسینی در ادامه این بازی و پس از فشاری که روی دروازه قرمزها بود توسط کادر فنی تعویض شد تا جای خود را به وحدت هانانوف تاجیکستانی بدهد و او پست مدافع میانی کنار فرشاد فرجی و در ادامه علی نعمتی بازی را ادامه دهد.

کدخبر: 65937 تاریخ انتشار