درویش هنوز فرصت دارد تا پرسپولیس را طبق لیستی که یحیی گل محمدی داده تقویت کند و حداقل جلوی بهانه‌های احتمالی او را بگیرد.

به گزارش منیبان؛ همان طور که می‌دانید پرسپولیس فقط احمد گوهری را به عنوان دروازه‌بان دوم جانشین رادوشویچ ‌کرد و در سایر خطوط هنوز نتوانسته بازیکنان مورد نظر خود را جذب کند. در این میان باید دید یحیی گل محمدی که قبلاً هم انتقاداتی از سمیعی و صدری انجام داده بود قصد بهانه آوردن دارد و به قول معروف نق می‌زند یا حقایق را می‌گوید؟

آنچه مسلم است پرسپولیس به همه این ۱۳ بازیکن نیاز نداشت اما یحیی انتظار داشت حداقل ۴ نفر از آنها جذب شوند تا تیمش مثل نیم فصل دوم فصل گذشته در چند پست تقویت شود. او حالا باید تیمش را با همین نفرات فعلی برای دیدار سوپرجام و البته نیم فصل دوم لیگ برتر آماده کند اما سوال اینجاست که چرا درویش پاسخ اظهارات یحیی را نمی‌دهد؟ به هر حال همه می‌دانند که آرزوی بسیاری از بازیکنان حضور در تیم بزرگی چون پرسپولیس است و طبعا این تیم راحت‌تر از سایر تیم‌ها می‌تواند بازیکنان مورد نظر خود را جذب کند اما این که چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد حتماً دلایلی دارد که هیچ کس بهتر از درویش نمی‌تواند آنها را توضیح بدهد.

در زمان انتخاب مدیرعامل برای پرسپولیس هم نوشتیم که مکانیزم انتخاب مدیر عامل برای تیم‌های پرسپولیس و استقلال غلط است و معمولاً هر مدیر می‌رود یک مدیر ضعیف تر از او می‌آید! حالا هم یحیی حرف‌هایی می‌زند که در واقع به نوعی تایید ادعای ماست اما درویش هنوز فرصت دارد تا پرسپولیس را طبق لیستی که یحیی گل محمدی داده تقویت کند و حداقل جلوی بهانه‌های احتمالی او را بگیرد. البته اگر مدیرعامل جدید پرسپولیس این کاره باشد.

کدخبر: 66056 تاریخ انتشار