- آرشیو اخبار 1
- اجتماعی 2
عکسهای خنده دار مردان حین خرید دیوانه کننده زنان!
در این مطلب عکس های بامزه مردانی را مشاهده می کنید که در فرآیند دیوانه کننده خرید، عشق خود را نشان می دهند. این مردان واقعا لایق احترام و همدردی هستند
به گزارش منیبان؛ تحقیقات جدید حاکی از آن است که خرید برای زنان تفریح و سرگرمی محسوب می شود در حالی که برای آقایان انجام وظیفه است.مردی که با همسرش به خرید می رود نمونه واقعی صبر و شجاعت است. یک مرد باید قوی و استوار باشد تا بتواند دربرابر الگوریتم پرو کردن هایی که فقط یک زن درک می کند و چرخه سرگردانی از یک مغازه به مغازه دیگر مقاومت کند. در اینجا تصاویر مردانی را مشاهده می کنید که در فرآیند دیوانه کننده خرید، عشق خود را نشان می دهند. این مردان واقعا لایق احترام و همدردی هستند. شما از خرید رفتن با همسرتان لذت می برید؟ تجارب خود را با ما در میان بگذارید.
عکس های بامزه مردها در خرید
یک نکته کلیدی برای زنده موندن یک مرد در مرکز خرید اینه که خودش رو با محیط اطراف ترکیب کنه تا جلب توجه نکنه
خونسرد باش تا سرت رو از دست ندی
وقتی 10 بلوز مشابه رو امتحان کرده و از شما می پرسه:«این یکی چطوره؟»
شکنجه با لباس صورتی یک ساعته که ادامه داره، اما این مرد شجاع به این راحتی تسلیم نمی شه
وقتی بالاخره خرید تموم شده و می خواهید به خانه برگردید که یک کفش جدید در ویترین می بینه و می خواد نگاهی بهش بندازه
و شاید بیشتر از یک نگاه...
راه پله ای به سوی جهنم
این مرد زنش رو خوب می شناسه و زودتر یک سبد خرید آماده کرده
هنوز هم فکر می کنید مرد واقعی گریه نمی کنه؟
زن ها برای آزمایش تحمل و بردباری مرد ها اون ها رو به خرید می برند
اما بعد از چند ساعت خرید تحمل و بنیه اون ها تمام می شه
توانایی منتظر موندن رو باید از کودکی آموخت. حتی مانکن ها هم باید یاد بگیرند.
وقتی این مرد با همسرش وارد این مرکز خرید شد 34 ساله بود
این مرد رو سال هاست که در این مرکز خرید تنها گذاشته اند
خرید قوی ترین مردان رو هم از پا درمیاره
برای حفظ سلامت عقلی مردان، جو مصنوعی خانه در مرکز خرید ایجاد کرده اند
حالت جنینی به مردان کمک می کنه تعادل روحی خودشون رو بازسازی و احساس امنیت کنند
این مرد 40 ساله ازدواج کرده و راز بقا در مرکز خرید رو خوب یاد گرفته
به نظر می رسه این مرد سرنوشتش رو پذیرفته
درد، ناامیدی و بیچارگی رو در این تصویر ببینید
فکر می کنم دیگه به پزشک نیازه
متاسفانه همه مردها از خرید با همسرشون جون سالم به در نمی برند
چرا مردها از خرید رفتن با زنان بیزارند؟
تعداد همسرانی که عادات مشابهی برای خرید دارند و این کار را با هم انجام می دهند، زیاد نیست حتی پژوهشگران هم این موضوع را تایید می کنند که زنان و مردان یک دنیا تفاوت در خرید کردن دارند و حتی نگاه آنها به این موضوع، زمین تا آسمان متفاوت است. این تفاوت ها گاهی دلیل بحث های زن و شوهری می شود و گاهی باعث می شود که مهر «دل مرده»، «خسیس» یا «بی حوصله» را روی همسرتان بچسبانید. اگر می خواهید همسرتان را در خریدها با خود همراه کنید، باید با این تفاوت ها بیشتر آشنا شوید و قبل از بردن او به مراکز خرید به این موضوع از دریچه دید او نگاه کنید.
برای مردها خرید رفتن تفریح نیست، وظیفه است
وقتی چند روز تعطیل هستید و حوصله تان در خانه سر رفته است، معمولا نخستین راهی که برای آرام کردن خودتان به آن فکر می کنید پاساژگردی است. احتمالا برای شما هم مثل بیشتر زنان خرید کردن یک تفریح و راهی برای بیرون آمدن از فشار است. بسیاری از زن ها در زمانی که استرس زیادی را تجربه می کنند، دوست دارند با خرید کردن خودشان را آرام کنند و خوشحالی از دست رفته را، حتی به شکلی موقت به زندگی شان برگردانند.
اما همسرتان احتمالا مثل مردهای دیگر به این موضوع نگاه کرده و با این تفاوت شما را آزرده می کند. مردها ترجیح می دهند روز تعطیل شان را با خانواده، دوستان یا حتی تنها بگذرانند و به معنای واقعی استراحت یا تفریح کنند. برای آنها خرید کردن وظیفه و راهی برای برطرف کردن نیاز است و نه یک فعالیت تفریحی. اگر از یک مرد بپرسید که دوست دارد آخر هفته اش را چطور بگذراند، احتمالا پیشنهاد بازی کردن فوتبال، فیلم دیدن یا خوابیدن را مطرح می کند، درحالی که برای زنان پاساژگردی و خرید کردن، می تواند یکی از اولین گزینه ها باشد. زنان گمان می کنند در مسافرت، حتما باید زمان قابل توجهی را به خرید کردن اختصاص دهند درحالی که مردها دوست دارند به دیدن آثار باستانی یا رفتن به مکان های تفریحی بپردازند.
مردها کمتر از زنان خرج نمی کنند
درحالی که بسیاری از مردها همسرشان را به ولخرج بودن متهم می کنند، بررسی ها نشان می دهند که مردها کمتر از همسرشان پول خرج نمی کنند، بلکه تنها به شیوه ای متفاوت خرید می کنند. درحالی که شما در 6 ماه ممکن است 4 میلیون برای خریدن لباس خرج کنید، همسر شما در پایان این مدت، با خریدن یک سینمای خانگی، مقدار زیادی آچار و ابزار یا تعویض اتومبیلش ممکن است بیشتر از میزان پول خرج کند. روانشناسان می گویند تفاوت زنان و مردان در میزان خرج کردنشان نیست، بلکه در نوع آن است. از نظر آنها مردها در تمام مدتی که همسرشان به خریدن چیزهای کوچک مشغول است، برای خرید کالای گران قیمتی که به آن احتیاج دارند تحقیق و پس انداز می کنند و معمولا دوست دارند حسابی صبر و پس انداز کنند و بعد گزینه ای که در بازار موجود است را بخرند.
مردها به برچسب قیمت نگاه می کنند
بله! برای همسرتان مهم است که شما چقدر پول خرج می کنید. اگر چنین برخوردی را از او دیدید، عصبانی نشوید و به خساست متهمش نکنید، درحالی که شما قبل از دیدن برچسب، به زیبایی و تناسب آن لباس توجه می کنید، همسرتان قبل از دیدن خود لباس، به این فکر می کند که آیا قدرت خریدش را دارد یا نه، درحالی که شما ممکن است برای خریدن چیزی که دوستش دارید، از احتیاجات ضروری دیگرتان صرف نظر کنید، مردها معمولا برای خریدن یک کالای گران قیمت، مدتی پس انداز کرده و از چند ماه قبل مقدمات تهیه آن را فراهم می کنند. شاید همسرتان به این دلیل دیگر با شما خرید نمی آید که پیش از این با دیدن این رفتار، او را به خساست متهم و بساط قهر و دعوا را فراهم کرده اید.
مردها برای خریدهای کوچک وقت زیادی نمی گذارند
اگر به همسرتان بگویید «امروز برویم خرید! به یک گوشواره بدلی سیاه احتیاج دارم» قطعا شوکه می شود. از نظر یک مرد، وقت گذاشتن برای خرید، یعنی تهیه کالاهای ضروری. کمتر مردی حاضر می شود تنها برای دیدن مغازه ها و نشان کردن جنس ها برای آینده به مغازه برود. اگرچه شما تهیه یک جوراب را هم خرید به حساب می آورید، همسرتان ترجیح می دهد نیازهایش را روی هم جمع کند و بعد برای خرید کردن وقت بگذارد. شاید شما برای خرید یک دست لباس، چندین روز وقت صرف کنید اما همسرتان معمولا کل خرید هایش را روی هم جمع می کند و در یک یا 2 روز آنها را انجام می دهد.
مردها معمولا اولین چیزی که چشمشان را گرفته است را می خرند و به اینکه ممکن است انتخاب های بهتری هم وجود داشته باشد، فکر نمی کنند. مردها خرید گروهی را دوست ندارند و از اینکه نظرهای متفاوت آنها را گیج کند و به خریدن چیزی که دوستش ندارند مجبورشان کند، بیزارند.
مردها برای خرید کردن غرورشان را نمی شکنند
اگر از همسرتان بخواهید چند عدد گوجه بخرد و تاکید کنید که به میزان بیشتری نیاز ندارید، مطمئن باشید اتفاقی که انتظارش را دارید، نمی افتد. همسر شما این بار هم با 2 کیلو گوجه و چند پاکت میوه دیگر به خانه برمی گردد و به اینکه به آنها نیازی ندارید، توجهی نمی کند. اگر با او به مغازه ای که حسابی تخفیف می دهد هم بروید، هیچ تلاشی برای چانه زدن نمی کند و در ایده آل ترین شرایط به گفتن اینکه «تخفیفش را هم لحاظ کنید» اکتفا می کند. با دیدن این اتفاق ها عصبانی نشوید و بیهوده تنش ایجاد نکنید. مردها گمان می کنند کم خریدن به معنای بی پولی و چانه زدن به معنای شکستن غرور است. آنها گاهی به دلیل رودربایستی با مغازه داری که بسیاری از لباس ها را برایشان از قفسه بیرون کشیده، لباسی که نه به آن علاقه و نه نیاز دارند را می خرند تا شرمنده صاحب مغازه نشوند. در مقابل شما هنگام میوه خریدن، قطعا نیاز خود را بررسی می کنید و هنگام لباس خریدن، تنها چیزی را می خرید که با دل و جان دوستش دارید و معمولا اهمیتی به احساسات مغازه دار هم نمی دهید.
مردها به تنهایی خرید می روند
درحالی که شما برای خرید یک مانتو، گروهی از دوستانتان را جمع می کنید و از این اتفاق به عنوان یک برنامه تفریحی یاد می کنید، همسرتان معمولا دوست دارد به تنهایی یا تنها با حضور شما به خرید برود. اگرچه شما دوست دارید چند نظر را برای لباسی که امتحان کرده اید، بپرسید و مطمئن شوید که بهترین انتخاب را کرده اید، همسرتان معمولا اولین چیزی که چشمش را گرفته است را می خرد و به اینکه ممکن است انتخاب های بهتری هم وجود داشته باشد، فکر نمی کند. مردها خرید گروهی را دوست ندارند و از اینکه نظرهای متفاوت آنها را گیج کند و به خریدن چیزی که دوستش ندارند مجبورشان کند، بیزارند.
مردها به فصل حراج توجهی نمی کنند
اگر به خاطر حراج های پایان فصل، همسرتان را موظف کرده اید که هر روز با شما در پاساژ ها قدم بزند، احتمالا تنش های زیادی را در این چند روز به او وارد کرده اید. واقعیت این است که مردها به فصل حراج اهمیتی نمی دهند. آنها فقط زمانی خرید می روند که به چیزی احتیاج داشته باشند و این تفکر که شاید در یکی از پاساژ ها یک جنس غیرضروری ارزان پیدا کنند و بعد از چند روز گشتن همراه با سرگردانی آن را بخرند را نادرست و حتی آزاردهنده می دانند، پس اگر همسرتان در مقابل این خواسته شما، واکنش ناخوشایندی نشان داد، ناراحت نشوید. مردها از خرید بی هدف و غیرضروری بیزارند.
مردها از پاساژ رفتن بیزارند
درحالی که شما دوست دارید برای انتخاب یک لباس یا کالا، مغازه های بسیاری را ببینید و تک تک چیزهایی که از نظرتان ارزش خریدن را دارد امتحان کنید، همسرتان دوست دارد ساده ترین و کوتاه ترین راه را برای خرید کردن انتخاب کند. او ترجیح می دهد وسایل موردنیازش را آنلاین بخرد یا به مغازه ای که همیشه از آن خرید می کند، برود و با اینکه انتخابش محدود باشد هم مشکلی ندارد. آنها حاضر نیستند با این «احتمال» که ممکن است کالای موردنظرشان را پیدا کنند، یک روز تمام را به خریدن یک وسیله اختصاص دهند.