برخی شنیده های خبرنگار منیبان حاکی از این است که در جلسه روز گذشته کمیسیون تلفیق 700 میلیارد برای ساخت سریال موسی (ع) در نظر گرفته شده است.

به گزارش منیبان، برخی شنیده های خبرنگار منیبان حاکی از این است که جلسه کمیسیون تلفیق روز گذشته با حضور پیمان جبلی، رئیس سازمان صداوسیما برگزار شده است.

براساس شنیده ها در این جلسه مبلغ 700 میلیارد برای ساخت سریال موسی (ع) در نظر گرفته شده است.

پیشنهاد ویژه

پیگیری خبرنگار این خبرگزاری برای تایید این خبر از اعضای کمیسیون تلفیق، به در بسته خورد و تعدادی از اعضای این کمیسیون هم اعلام کردند که در جلسه روز گذشته با جبلی حضور نداشتند.

در صورت تخصیص چنین اعتباری باید این رقم در زمان بررسی بودجه در صحن علنی مجلس مطرح شود. همچنین اگر تخصیص چنین اعتباری صحت داشته باشد صداوسیما باید پاسخ بدهد که این رقم براساس چه برآوردی تعیین شده و قرار است که این سریال را چگونه بسازند؟

گفتنی است؛ سریال «موسی (ع)» اکنون در مرحله پیش تولید است و طبق شنیده‌ها این مجموعه علاوه بر مرحله انتخاب هنروران در مرحله انتخاب لوکیشن و کار بر روی فیلمنامه به سرپرستی سعید بهمن‌پور است.

احمد میرعلایی تهیه‌کننده این سریال مدتی پیش درباره جزییات مراحل ساخت و تولید آن گفته بود: احتمالا در چند شهر دکور می‌زنیم و بخشی از لوکیشن مجموعه در همان دکور سریال «یوسف پیامبر (ع)» تصویربرداری می‌شود و شاید به چند کشور دیگر برای پیدا کردن لوکیشن برویم. درباره بازیگران این سریال نیز هنوز توافقی صورت نگرفته و عملا با آمدن کارگردان جدید، ممکن است مطالعه جدیدی روی بازیگران صورت بگیرد.

در قصه سریال «موسی (ع)» بحث حکومت، معجزه و فتنه‌های آخرالزمانی وجود دارد. از این‌رو من تبریک می‌گویم به ابراهیم حاتمی‌کیا که این مسئولیت را پذیرفت.

کدخبر: 67056 تاریخ انتشار