فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲ جوان اتباع کشور همسایه که با تهدید سلاح سرد طلا وگوشی بانوان را در باقر شهر سرقت می‌کردند خبر داد.

به گزارش منیبان؛ سرهنگ"دوستعلی جلیلیان" درتشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت زورگیری توسط ۲ جوان با یک دستگاه موتور سیکلت که با تهدید سلاح سرد طلا وگوشی تلفن همراه بانوان را سرقت کرده بودند، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران کلانتری باقر شهر قرار گرفت.

او افزود: تیم عملیاتی کلانتری ۱۷۵ باقر شهر با رصد‌های میدانی، تحقیقات تخصصی و استفاده از تجهیزات خاص پلیسی موفق به شناسایی هویت و محل حضور یکی از سارقان شدند.

سرهنگ جلیلیان با اشاره به اینکه هماهنگی‌های قضائی در این خصوص انجام پذیرفت اعلام داشت: تیم عملیاتی کلانتری باقر شهر طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر و برای بررسی بیشتر به کلانتری باقر شهر منتقل کردند.

این مقام انتظامی با اعلام اینکه متهم در تحقیقات انجام شده مشخصات و آدرس مخفیگاه همدستش را به ماموران اعلام کرد، ابراز داشت: تیم عملیاتی کلانتری باقر شهر با هماهنگی‌های قضائی متهم دیگر را نیز در مخفیگاهش دستگیر و در بازدید از محل یک دستگاه تلفن همراه مسروقه کشف و موتور سیکلتی که به وسیله آن سرقت‌ها را انجام می‌دادند نیز توقیف کردند.

کدخبر: 67286 تاریخ انتشار