حمید استیلی شایعه قبول سرپرستی تیم ملی را تکذیب کرد

به گزارش منیبان، در پی استعفای اجباری مجتبی خورشیدی از سرپرستی تیم ملی، خبر انتخاب حمید استیلی به عنوان سرپرست جدید تیم ملی به گوش رسید اما این پیشکسوت فوتبال ایران به طرفداری گفت هنوز فدراسیون به او پیشنهادی ارائه نکرده است.

استیلی گفت: خودم هم از شنیدن این خبر تعجب کردم. همین چند دقیقه برخی دوستان رسانه ای تماس گرفتند و گفتند انگار اعلام شده بنده سرپرست جدید تیم ملی هستم اما تا این لحظه که با شما صحبت می کنم، هنوز فدراسیون فوتبال هیچ پیشنهادی به بنده نداده است.

استیلی ادامه داد: خدمت به تیم ملی و فوتبال ایران برای هر یک از اعضای خانواده تیم ملی افتخار است. من هم خوشحال می شوم اگر به تیم ملی خدمت کنم اما وقتی هنوز خبری نیست و حتی یک نفر از فدراسیون تلفنی هم با من حرف نزده، چرا باید به دروغ برای خودم تبلیغ کنم؟

حمید استیلی به مدت دو سال و نیم وظیفه مدیریت تیم ملی امید را برعهده داشت و ظرف چند ماه آخر با حفظ سمت، سرمربی این تیم هم شد اما گویا فدراسیون هنوز مبلغ قرارداد او بابت دو سال و نیم مدیریت تیم امید را پرداخت نکرده و گفته می شود حتی استیلی هنوز موفق نشده مبالغی که از جیبش برای تیم خرج کرده بود را بگیرد.

امروز مجتبی خورشیدی که در آستانه برکناری از سرپرستی تیم ملی قرار داشت، داوطلبانه اقدام به قطع همکاری با فدراسیون فوتبال کرد. پیش بینی می شود یکی از ملی پوشان سابق فوتبال ایران جای خورشیدی به عنوان سرپرست و مدیر تیم، روی نیمکت تیم ملی ایران بنشیند. حمید استیلی، حسین فرکی و علی کریمی نام هایی هستند که در فضای رسانه ای به عنوان گزینه مدیریت تیم ملی مطرح شده اند.

 

کدخبر: 68127 تاریخ انتشار