در گفتگو با منیبان مطرح شد؛

عضو فراکسیون زنان مجلس یازدهم گفت: به زودی لایحه حفظ کرامت و حمایت از زنان در برابر خشونت به زودی تصویب می‌شود.

الهام آزاد، عضو فراکسیون زنان و نماینده مردم نائین و رییس کمیته حقوقی و قضایی کمیسیون اصل90 مجلس درباره عملکرد فراکسیون زنان و اینکه چرا اقدامات این فراکسیون رسانه ای نمی شود، به خبرنگار سیاسی منیبان گفت: فراکسیون زنان درصدد رفع مطالبات بانوان است و یکسری اقدامات در خصوص بیمه زنان سرپرست خانوار انجام شده است. به زودی لایحه حفظ کرامت و حمایت از زنان در برابر خشونت تصویب می‌شود. 

او افزود: ما در فراکسیون جلسات مکرری داشتیم؛ باید نقش بانوان در جهت توانمندی اجتماعی و اقتصادی افزایش یابد و نقش های مدیریتی بیشتری داشته باشند. می‌خواهیم و انتظار داریم با همکاری دولت سیزدهم، بسیاری از دغدغه ها رفع شود.

پیشنهاد ویژه

آزاد در پاسخ به این سوال که انتقادات به عملکرد ضعیف فراکسیون زنان را قبول دارید، گفت: خیر، هر موضوعی که درباره مطالبه بانوان است پیگیری می شود و هرکدام از موضوعات زمان بر است. انشاالله بتوانیم سیاست و قانون گذاری درست، درباره زنان داشته باشیم.

نماینده مردم نائین در مجلس در پایان افزود: اگر ما آمار را بگیریم حتی از ابتدای انقلاب تاکنون کارهای خوبی درباره بانوان صورت گرفته است. بانوان نیمی از جمعیت جامعه هستند و ما هرکاری انجام دهیم، کم کردیم. تلاش می کنیم دغدغه ها بیشتر مورد توجه قرار بگیرد و ما هم تلاش خود را در جهت رفع مشکلات بانوان، بیشتر کنیم.

کدخبر: 69124 تاریخ انتشار