رهبر انصارالله یمن تاکید کرد که دشمن اسرائیلی به شدت از توانایی‌های ملت یمن می‌ترسد.

به گزارش مُنیبان از شبکه خبری المسیره، عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله یمن در سالگرد شهید حسین بدرالدین الحوثی گفت: با توجه به اهمیت پروژه قرآنی که این شهید برای آن تلاش کرد و اهمیت بالای آن در آن مرحله سخت برای خروج از واقعیت تاریکی که آمریکا برای تسلیم کردن امت اسلامی تلاش کرد، وظیفه انسانی ما در قبال خود و نسل‌هایمان این است که برای آزادی از این سلطه و هدف قرار گرفتن و از دشمنی که برای سیطره بر ما تلاش می‌کند وارد عمل شویم.

وی گفت: مساله مشخص کردن گزینه‌ها دشوار نیست بلکه بسیار واضح هست. گزینه درست این است که ما آزاد و مستقل باشیم. منافقانی که به خیانت و دوستی با آمریکا و اسرائیل پرداختند هویت ایمانی و انسانی خود را فراموش کردند و برده دشمنان شدند.

عبدالملک الحوثی گفت: تجاوز آغاز شد و کشور را با یک حمله نظامی و بی‌رحمانه هدف قرار داد. آن‌ها خواستند همه چیز را از بین ببرند و بر کشور سیطره یابند و همه چیز را تغییر بدهند و کشور ما را در مسیر عادی سازی و خدمت به آمریکا قرار دهند. دشمن اسرائیلی امروز به شدت از توانایی‌های ملت یمن می‌ترسد. زمانی که سلاح به ابوظبی رسید و فناوری‌های آمریکا از رهگیری و انهدام آن ناتوان شدند، دشمن اسرائیلی بسیار نگران بود.

کدخبر: 69198 تاریخ انتشار