مدیر تیم فوتبال استقلال و هم‌چنین مدیر رسانه‌ای نسبت به خبرهای منتشر شده درباره منع بازی دو ستاره خارجی آبی‌ها واکنش نشان دادند.

به گزارش منیبان؛ از صبح امروز اخباری با موضوع پایان مجوز کاری رودی ژستد و کوین یامگا در ایران مطرح شده بود و شایعاتی درباره عدم حضور این دو بازیکن خارجی مقابل نساجی مازندران به میان آمده بود.

ابتدا محمد نوری‌فر مدیر رسانه‌ای استقلال در واکنشی به این مسئله در صفحه شخصی خود نوشت: «شایعه‌ای که درباره مجوز کار ژستد و یامگا و محرومیت آنها از بازی امروز توسط برخی از خبرنگاران تیم رقیب ساخته شده است، صحت ندارد و شامل شیطنت‌های‌ روز بازی محسوب می‌شود.»

ساعتی بعد از این واکنش، بیژن طاهری مدیر تیم فوتبال استقلال در گفتگو با خبرگزاری فارس نسبت به منع بازی ژستد و یامگا گفت: «این خبر صحت ندارد و فکر نمی‌کنم کسی به این شایعات توجهی داشته باشد. از صبح امروز این خبر مطرح شده ولی به ما چیزی اعلام نشده و این 2 بازیکن مشکلی برای همراهی استقلال ندارند.»

با این وصف، فرهاد مجیدی می‌تواند از دو بازیکن خارجی استقلال در مسابقه امروز مقابل نساجی استفاده کند؛ گفتنی است که این دیدار از ساعت 17 در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد برگزار می‌شود.

 

کدخبر: 69234 تاریخ انتشار